/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
telefin telefoni
Fra : knt9347
Vist : 333 gange
500 point
Dato : 24-02-05 09:07

telefon købt til telefin telefoni..
fulgt instruktion 100% ved installering..
hertil virker alt.men stadig ingen forbindelse..
kan det være på grund af trådløs router ????

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-02-05 11:28
Kommentar
Fra : knt9347

Dato : 24-02-05 11:44

hej rotw..denne vejledning er prøvet..opsætning er foretaget af firmaet gennem telefonen..men det kan tænkes om der kan være en spærring i routeren såsom firewall ??..spørgsmålet omformuleres : har andre været ude for det samme ??

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-02-05 14:55

lang de fleste routere har indbygget firewall
hvad hedder routeren ??

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-02-05 14:56

kandus mail server ser ud til at være nede

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 500 point
Dato : 24-02-05 20:53

Der må være et program, hvormed du kan komme ind i din IP-telefon enhed, her vil du så sikkert kunne se hvordan den er sat op, og hvilken porte den benytter til data ind og ud.

Det er kun min formodning, da jeg går ud fra, at det virker nogen lunde som min IP-telefon addaptor fra I2Telecom.
Her kunne jeg downloade de nødvendige programmer, så jeg kunne gå ind i opsætningen og bl.a. opdatere firmwaren.

Kan du ikke prøve at forklare hvordan din IP-tlf er skruet sammen?

Godkendelse af svar
Fra : knt9347

Dato : 27-02-05 21:46

Tak for svaret severino.