/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad er dit yndlingsnummer i musik?
Fra : Franksp
Vist : 600 gange
10 point
Dato : 23-02-05 23:20

Mit er "The Closest Thing To Crazy" med Katie Melue. Den er utrolig smuk. Den spilles i DR næsten hver dag.

Skriv venligst jeres bedste "Musikstykke"

mvh

Frank

P.S. Jeg har også stillet spørgsmålet i "Emnet - musik"

mkh
Frank

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 20 point
Dato : 23-02-05 23:24

det kommer helt an på hvilket humør jeg er i - så her skifter det

ps... skrev da bare her for at du ikke skulle få chancen for at delete spørgsmålet igen

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 23-02-05 23:28

Kære miritdk.

Kom nu "miritdk". Hvad er dit bedste musiknummer lige nu?

mKh

Frank

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 23-02-05 23:29

Lige for tiden "to the lighthouse" med det danske band Moi Caprice- bliver spillet ofte i radioen for tiden.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-05 23:38

øhhhh - har tandpine så det må vel være - " det eneste jeg ønsker mig til jul er to nye tænder"

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 23-02-05 23:42

Kære søde miritdk

Hvorfor vente til JUL? Det varer sgu for længe, især hvis du/man har tandpine. Se at komme til tandlæge, og få det overstået.

Med kærlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-02-05 23:48

Uha, der er da mange yndlingsnumre, men lige nu er det vist Saybia med nummeret I surrender.

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-05 00:12

Dj Jurgen present Alice Deejay - Better of alone

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-02-05 00:18

Det nummer du har valgt. vinder ans med her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/59468
Men ellers prøv og hør:

Tom Jones and Jolls Holland med: Itl Bee Me

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 24-02-05 01:58

Whitney Houston : One moment in time

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 24-02-05 02:10

Alt med Keziah Jones køre fortiden på mit anlæg

Det kan høres her. Læg specialt mærke til nr 3 og nummer 12

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B000003RZS/qid=1109206552/sr=1-8/ref=sr_1_8/102-7309479-8262557?v=glance&s=music

Ellers er jeg også helt vild med den der The Closest Thing To Crazy

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 24-02-05 07:05

Lee Marvin: I was born under a wandring star

Kommentar
Fra : annettemor

Dato : 24-02-05 07:51

Hej

Mit ynglingsnummer er "Heaven" med Brayn Adams. Men som mange andre skriver kommer det lidt an på tid, sted og humør..

God snevejres dag

Annette

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 24-02-05 08:10

Captain Beefheart; The Spotlight Kid,,,,,men det blir ikke spillet så tit i radioen

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 24-02-05 10:46

Jeg er mega fan af det gamle syre orkester Alrune Rod som spillede fra 68 til 74 de er heldigvis efter 30 år begyndt at spille lidt igen og KUN de gamle syre numre fra den gang en af deres største numre er "Natskyggevej" hvor tusmørke timen kommer i blåt. Jeg har selv et par sidder med dem http://www.monsefar.esenet.dk/alrunerod.htm
http://www.monsefar.esenet.dk/alrunejul.htm
Men , men jeg er jo ogso selv fra den tid

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-02-05 13:44

Så er der jo osse God Only Knows med Brian Wilson/Beachboys fra Pet Sounds! Fremragende lp/cd som har en sang til næsten ethvert humør! Er forøvrigt udnævnt til verdens bedste rock/pop udgivelse gennem tiderne af bl.a det amerikanske musikmagasin Rolling Stone og så er den endda fra 1965

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-05 17:31

Bliver aldrig træt af : Wish you where here ..med Pink Floyd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jbkf

Dato : 24-02-05 18:46

elvis presley = gave me a mountain
" = wonder of you
åh det er lækker musik
man bliver helt salig

jbkf

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 24-02-05 20:47

Hører titt denne,god syntes jeg

Old Flames Can´t Hold A Candle To You - Dolly Parton

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-02-05 00:49

Franksp - jamen jeg havde da heller ikke tænkt mig at vente til jul med tandlægen - har nemlig været der idag - øhhh igår ser jeg
Dyr herre at besøge for hulen - men nødvendig for at undgå yderligere skader.

jeg har forresten ikke nogen yndlingssang - men meget glad for the rose

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 25-02-05 08:42

Tak for svaret miritdk.

"ps... skrev da bare her for at du ikke skulle få chancen for at delete spørgsmålet igen " Ha - Ha

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-02-05 09:25

nå ja - når du nu absolut skulle lave samme spørgsmål to gange