/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Problemer med Hitman - Grafikkort?
Fra : bv32
Vist : 338 gange
100 point
Dato : 23-02-05 22:46

Hej. Jeg har lidt problemer når jeg spiller Hitman. Musen reagerer for langsomt. Baggrunden opdateres for langsomt når jeg bevæger mig rundt. Har ikke samme problem ved andre spil (Battlefield f.eks.). Hvad kan det være? Jeg har en AMD Athlon 64 processor 1,82 GHz, 512 MB RAM, NVIDIA GeForce FX 5700LE grafikkort. PC-en er en Windows XP Media Center Edition.
Kan det være en indstilling? Jeg har prøvet at installere de sidste nye drivere fra NVIDIA men det hjalp ikke.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-02-05 07:52
Kommentar
Fra : bv32

Dato : 24-02-05 15:34

Har jeg lige prøvet. Hjælper ikke rigtig noget. PC-en er købt i sidste uge, så mon ikke at de fleste ting er opdateret?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-02-05 23:58

Du kan se DirectX ydelsen af dit grafik og lydkort, ved at gå til start/kør og skrive dxdiag og trykke ok.
Men ellers er der jo en fil i Hitmanbiblioteket der hedder Hitman 2 - Game Configuration hvor du kan lave forskellige indstillinger og opløsninger.
Desuden kan man hente en patch der retter nogle problemer efter spillet udkom.
Du skal jo heller ikke have alt for meget kørende nede ved uret, samtidig med du spiller.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-02-05 23:59
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-02-05 02:04

Måske er der en patch/update til spillet?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-02-05 16:07

Ææ tedd 24-02-05 23:58 (Desuden kan man hente en patch)
http://www.pcgameworld.com/details.php/id/3381
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-02-05 16:17

Sorry palle Havde lige overset den linje!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-02-05 16:18

Men hvilket hitman spil er det? Så vidt jeg ved findes der 3 forskellige!

Kommentar
Fra : bv32

Dato : 25-02-05 16:48

Hitman 2.