/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Farmen på tv3
Fra : syllemus
Vist : 849 gange
100 point
Dato : 23-02-05 22:30

Jeg prøver igen. Jeg fik ikke noget rigtigt svar sidste gang jeg stillede spørgsmålet, måske er der nogen nu der har svaret.
Er det ikke Tom Waits som spiller det klaverstykke i slutningen i afsnittet af Farmen på tv3?
Hvis ikke, hvem er det så. Og hvad er titlen på sangen?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-05 22:34

vel fik du svar - bare ikke det du ville have

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 23-02-05 23:13

Jeg er da godt klar over jeg fik et svar, men bare ikke det rigtige, som jeg skriver i mit spørgsmål. Så jeg ved ikke rigtigt hvad du vil med dit indlæg.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-02-05 23:19

Miritdk

Det svar du giver, er IKKE et et svar, blot en henvisning til hvordan han/hun selv kan tilegne sig det.
Vil du gerne give et svar (og have point) så kunne du jo skrive til tv3 - og lægge svaret ind i tråden eller i det mindste give et link eller adresse til TV3

Gad vide om jeg får point, hvis jeg skriver 'Søg på google' ?!
ahh, tror det ikke

Syllemus

Jeg ved ikke om det er Tom Waits og hvad stykket hedder - og alle mine googlesøgninger gør mig ikke klogere, men idéen med at skrive til TV3 er i og for sig okay. Skriv til TV3@viasat.dk. De plejer at være søde til at svare (har jeg hørt)

//Creamy

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-02-05 23:44

Hej Sylle.

Kommer i tanke om et musikforum, hvor du kan stille dit spørgsmål, hvis ikke der dukker et klogt hoved op her.

http://gaffa.dk/forum/thread.php/forum_id=1/thread_id=108276

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-02-05 23:50

Ved ikke hvorfor det kiksese, men det var faktisk et andet forum jeg ville linke til.
Fik åbenbart hentet det forkerte link under foretrukne,
men her har du det rigtige

http://www.lyrikbasen.dk/community.php?action=forum

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 23-02-05 23:51

Jeg er selvfølgelig godt klar over at jeg kan skrive til tv3 og det vil jeg også gøre hvis jeg ikke får noget svar fra kandu.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 23-02-05 23:54

Jo tak creamygirl jeg prøver lige chancen der.

Kommentar
Fra : caesar1

Dato : 07-03-05 22:02

hey
jeg synes mere det lyder som noget sort sol ellere steen jørgensen

Kommentar
Fra : tobengb

Dato : 14-03-05 21:54

synes det lyder lidt som Baal. Men jeg ved det ikke.

Kommentar
Fra : caesar1

Dato : 01-04-05 14:53

har fundet ud af at det er Baal med et nummer fra cden
Karaoke
nummeret er The lunatic