/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Jeg får ikke mails mere, fra KanDu!
Fra : Franksp
Vist : 407 gange
192 point
Dato : 23-02-05 22:28

Jeg har en mailadresse fra Jubii. De har opdateret deres server. Alt det er meget godt. Før havde jeg 3 MB. Nu har jeg 300 MB. Mit problem er, nu modtager jeg ingen mails fra KanDu. Derfor er det næsten umuligt at følge op på, de spørgsmål jeg svarer på. Jeg har skrevet til KanDu, men ikke fået noget svar. Er der nogen her der kan hjælpe mig.
Jeg har rettet min profil her i KanDu.

Venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 23-02-05 22:32

der har været problemer med at få mails

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 23-02-05 22:35

Får du hekker ikke mails. Og hvor længe siden er det?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-05 22:35

kandu´s postserver driller idag - det må vi bare leve med lidt

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 23-02-05 22:36

hekker= 0 heller

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-02-05 22:37

Det burde du vide frank det er da ikke noget nyt at mails udebliver og hober sig op og så får du pludselig en ordentlig dyne
Mvh sune
Ps jeg får mails men serveren er sku lidt sløv så de har nok problemer der inde på kandu

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 23-02-05 22:38

Hej miritdk

Det er ikke kun i dag. Jeg skiftede mailadresse for ca. 14 dage siden, og har ikke fået mails siden.

Mkh
Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 23-02-05 22:40

Kære Sunowich

Læs lige mit svar til miritdk. Det er sgu irriterende

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-02-05 22:41

Det skyldes serveren hos kandu. - der er slet ikke blevet udsendt E-mails siden i aftes - det præcise klokkeslet kender jeg ikke. Det var måske først ved midnatstid.

mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-02-05 22:43

Jeg vil tro jeg i øjeblikket har ca. 150 mails "til gode"
....... det bliver selvfølgelig sjovt når de kommer.
Men vi har jo prøvet det før
<\\Benny

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-02-05 22:43

Og ellers e der ikke problemer med at sende eller modtage mails???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-05 22:46

Franksp - gør kandu teamet opmærksom på det - det hjælper ved jeg af erfaring

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-05 22:47

arghhhhhhh - har du jo gjort så jeg lige - men de kan jo heller ikke sende nu -

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 23-02-05 22:49

Prøv nu lige at høre mit problem. I hører ikke på mit problem!!!!!!!!

Det er ikke kun i dag. Jeg skiftede mailadresse for ca. 14 dage siden, og har ikke fået mails siden.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 23-02-05 22:52

Kære miritdk

Hvorfor, kan de ikke sende nu?

Mkh
Frank

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-02-05 22:53

Og så spørger jeg igen er det kun Kandu mails eller har du andre mailsproblemer ???
Mvh Sune

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 23-02-05 22:55

-> Frank
Bare det var mig der ingen mail fik

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 23-02-05 23:05

Hej Sunowich

Det tror jeg, men ved det ikke rigtigt. Vil du prøve at sende en mail til mig?

min adresse er frank-petersen@jubii.dk

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 23-02-05 23:07

Hej Sunowich

Skriv lige her, hvis du gør det, eller hvis du ikke vil?

På forhånd tak

Frank

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-02-05 23:23

Hej Franksp er det efter at jubii har opgraderet eller er det efter at du har rettet i din profil, at du ingen mails får????

Grunden til at jeg spørger er at det måske ikke er Kandus skyld..... jeg måtte nedlægge min jubii konto efter deres opgradering, for der var for mange problemer med den
Hvis det er efter du har ændret din profil, så skriv til kandu igen, måske til Rasmus@kandu.dk. Det lykkedes mig at få dem til at registrerer min nye mail adr efter 2- 3 uger og 2 mails, men det lykkedes da

// Toupie

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 23-02-05 23:35

Hej Toupie

Ja, det er efter at jubii har opgraderet.

Jeg har skrevet til Rasmus@kandu.dk, men afventer svar. Det er flere dage siden. Det er bare ærgerligt, at jeg ikke kan opfølge de svar jeg giver.

mvh
franksp

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 23-02-05 23:38

Jeg smutter i seng nu, da jeg skal være i Århus i morgen kl. 09:00.

Vender tilbage i morgen.

Jeg skal jo nok køre hjemmefra i god tid.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-02-05 23:41

Franksp der er nok ikke andet for end at maile igen og så ellers være tålmodig Jeg tror du måske får et svar om, at det ikke er på Kandu fejlen ligger.....men hos jubii, noget kunne nemlig godt tyde på det

Men du har ret i, at det er ærgeligt at man ikke kan følge med i de tråde man er aktive i.

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-02-05 23:41

Sov godt

Kommentar
Fra : bonito

Dato : 23-02-05 23:52

JEG FÅR HELLER INGEN MAIL, HAR IKKE FÅET HELE DAGEN ????????????????
Bon.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-05 00:00

[hør] Hai franksp og Sunowitch ....sløve padder : http://www.kandu.dk/dk/spg/61234

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 24-02-05 00:53

Jeg har ikke fået mails i flere måneder, jeg har gjort opmærksom på det flere gange og er sker intet, men kig i din profil, der kan du få en oversigt over de tråde du følger

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 24-02-05 02:14

Jeg for heller ikke mine
Men jeg er glad for jeg ikke er den eneste.... min pc er død syg,,,ja,, den er vel nærmest Terminal

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-02-05 08:57

Stadig ingen emiler her, og det har der ikke været i mange dage. De er sikkert sneet inde

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-02-05 09:01

Heller ikke nogen emiler her endnu - har der ikke været siden igår morges så må vel tilslutte mig at de er sneet inde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-05 09:58

Stadig ingen her heller ...hverken øl, sne eller emiler ...og hvor bliver påængårnø af ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-05 09:59

..og Smiley'erne ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-05 10:51

Øeh.. jeg tænkte lige ; man kunne semde kandu.dk en mail :

Citat
Att. Kandu.dk support :

Jeg skriver til Dem for at gøre opmærksom på, at Deres e-mail server er nede !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-05 14:23

Better_Performance -> Mon ikke du liiiige skulle tjekke den e-mail adresse du har opgivet til kandu.dk : http://www.kandu.dk/dk/passchange.asp ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-02-05 19:33

der er jo lige det at nogen ikke sætter flueben - og dermed ikke får mail

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-02-05 20:29

Ja Franksp hvis du ikke har fået/får mails fra kandu. så er der noget galt "hos dig"
....... jeg får mail hvert andet øjeblik stadigvæk, jeg ved ikke hvordan det foregår fra kandu.´s side men flere af de mails omhandler stadigvæk indlæg fra i går

.......... men det holdel vel op på et tidspunkt jeg har fået over 100 indtil nu.

mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-05 20:44

Jeg har netop NU fået en Emil om, at du har oprettet dette spørgsmål Franksp

Det vælter ind med tudsegamle Emil'er

Hvor ska' de bo ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 24-02-05 20:44

Franksp. Får du heller ikke en halv million spammails på Jubii? Det fik jeg inden jeg opdaterede min mail, og nu får jeg endnu flere.

Hvad angår kandu, kan jeg ikke huske, om jeg fik i forgårs. I går kom der ingen, i dag er der kommet nogle, men ikke alle dem, der skulle være kommet.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 25-02-05 09:25

Jeg modtager stadig ikke mails. Jeg synes jeg har tjekket alt. Må nok afvente svar fra KanDu.

Nej, Jernladyen. Jeg modtager ingen spammails, hverken nu eller med det gamle "Jubii".

mvh
Frank

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 192 point
Dato : 25-02-05 09:28

synes du skulle være lidt smart og oprette kandu-mail på for eks yahoo - når og hvis du altså får fat i kandu teamet

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 25-02-05 15:49

Det var da underligt, Frank. I alt den tid jeg har haft jubii mail, har jeg fået en masse spam hver eneste dag. Nu bruger jeg den næsten aldrig mere af samme grund.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 26-02-05 00:40

Citat
PS. Er det ikke utroligt, at der findes et forum som dette, hvor vi kan lege/hjælpe/blive hjulpet/skælde ud/være forarget/grine/fjolle/.............helt gratis.

citat, jeg har lånt af emesen !
Tak for lån - jeg tilslutter mig fuldt ud

<\\Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-02-05 00:43

oz mig

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 26-02-05 01:01

Osse mig.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-05 01:20
Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 02-03-05 19:32

Hej til alle

Jeg skrev til KanDu den 21. februar 2005. Har intet hørt, så nu holder jeg nok en pause. Det er alt for besværligt at følge med i de tråde jeg er med i, især de dage/aftener KanDu kører langsomt.

De venligste hilsener og på gensyn
Frank

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 02-03-05 19:36

Tak for svaret miritdk. Måske følger jeg din opfordring. Jeg blev bare så glad, da Jubii forhøjede det fra 3 MB til 300MB, men det hjælper jo ikke noget, når det ikke virker. Jeg kan da lige nævne, at jeg modtager mail fra alle andre "STEDER" som jeg abonnerer på. Så jeg tvivler på, at det er Jubii's skyld.

Nu må vi se.

Mvh
Frank