/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
2 bruger på kanduog et e-mail adresse
Fra : Bonny14
Vist : 423 gange
50 point
Dato : 23-02-05 20:41

Hej
Hver gang jeg skal bruge Kandu så bruger jeg min søn`s bruger navn. Jeg vil gerne have mit men vi kan ikke have 2 bruger og kun en e-mail adresse eller kan vi . Hvordan jeg vil ikke til at have 2stk e-mail adresser
mvh Troels

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 23-02-05 21:04

Det er der da vist så mange andre der har her! hihi

-Det er en sammensværgelse -pust pust!!! jeg VED det!!! de svarer hinanden øhh dem selv,og får ALLE pointene....

-prøver altså bare at være sjov!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-02-05 21:14

Hej Bonny14.
Jeg har ikke prøvet, men umiddelbart kan jeg ikke se der skulle være noget i vejen for det, når man kikker på login-siden.
Du skal selvfølgelig have to forskellige brugernavne, og så to forskellige passwords, der sker jo ikke noget ved at prøve.
Så kan du og din søn jo lege lidt som Michael er inde på, og give hinanden lidt point.
God fornøjelse
<\\Benny

Accepteret svar
Fra : bennymanden

Modtaget 60 point
Dato : 23-02-05 21:17

Hvis du ikke kan Bonny, så er det da heller ikke noget problem at oprette en extra E-mail adresse, det koster jo ikke noget, og du kan evt. nøjes med at bruge den til dette ene formål.

<\\Benny

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-02-05 21:25

Een e-mailadresse til een bruger.
Det er ikke altid du kan skifte bruger fra samme browser (jeg har 3 nick)
Hvis du henter en ekstra browser eks. firefox http://www.mozilla.org/, så kan du "køre" 2 Kandubrugere samtidig.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-02-05 21:25

Een e-mailadresse til een bruger.
Det er ikke altid du kan skifte bruger fra samme browser (jeg har 3 nick)
Hvis du henter en ekstra browser eks. firefox http://www.mozilla.org/, så kan du "køre" 2 Kandubrugere samtidig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-05 21:26

bruger en webmail til min kandu konto og andre - det er rimelig nemt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-05 22:53

for at få en fornuftig løsning så oplys hvilken mail du bruger - for eks outlook express - hotmail - yahoo mail - osv osv - så er de mulighed for at det kan forandres

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-05 23:55

Hvis ikke man kan skifte bruger fra samme browser (IE6) skal man blot slette cookies emesen/Eyvind

Jeg har også 3 profilnavne ; molokyle (superbruger), Hm... (alm.bruger) og moderator (superbruger men inaktiv).

Jeg bruger 3 TDC freemail konti til disse profiler

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 24-02-05 02:31

Hvorfor ikke bare lave en email addresse til dig selv også ?
Nu hvor du er igang ? Tit vil du jo få brug for den, når du er på nettet.
www.hotmail.com her kan du lave dig en mail adresse, og hotmail er godt, for der er de fedeste updates til og sådan...
Desuden er den meget nem at bruge,,, meget nemmer ned jubiimail eks..... Jubii sucks

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-02-05 02:51

Jeg bruger 8 mailadresser fra denne maskine - yahoo.de - hotmail.com - sol.dk - tv2mail.dk + 4 stk pop3 mails i Outlook - det er der ingen problemer med.
Jeg har ganske vist kun min egen profil her på kandu. - men min veninde har osse fået en Der findes et hav af gratis maildomæner, så det skulle vel ikke være noget problem, om man så oprettede en kun til dette formål
------------------------------------------
jeg har arbejdet en del i tysktalende lande, derfor er den der .de helt god, og så har den 200 MB plads
-----------------------------------
men også som Trine siger, det er smaddernemt og gratis
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-02-05 02:57

Forkert oplysning yahoo.de har faktisk 250 MB plads

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-02-05 09:34

Ja molokyle - men det er lidt besværligt, med mindre der lige laves en makro/VB som gør det.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-05 20:56

emesen -> Intet i livet er gratis. Det koster at komme i paradis

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-02-05 21:04

Sådan er der jo så meget
-----------------------------
..... han synger jo ellers for os "den gamle" >.....tak, er kun et fattigt ord !

For livet er squ besværligt, men dejligt

hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 26-02-05 00:45

Citat
PS. Er det ikke utroligt, at der findes et forum som dette, hvor vi kan lege/hjælpe/blive hjulpet/skælde ud/være forarget/grine/fjolle/.............helt gratis.

citat, jeg har lånt af emesen !
Tak for lån - jeg tilslutter mig fuldt ud

<\\Benny

Godkendelse af svar
Fra : Bonny14

Dato : 07-08-05 11:23

Tak for svaret bennymanden.