/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Igen Igen
Fra : sonnic
Vist : 452 gange
50 point
Dato : 23-02-05 20:19

En høflig forespørgsel.
Er det mon muligt at kandu?dk kunne anskaffe sig en hurtiger server, vi er flere der får mange rynker i pannen, når vi venter på startsiden når vi logger ind, dette på trods af vi har en hurtig opkopling.
Jeg tror desværre at der er alt for mange der dropper siden, når de skal vendte for længe.

Jeg venter stadig. Villy

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-05 20:30

vil du betale ???? jeg tror selvom vi bliver lidt rynkede i panden osv - så skal vi være glade for et godt forum

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 23-02-05 20:38

->meritdk
Du har ganske ret, meeen---er du ikke engang imellem lidt irriteret

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-05 20:47

dabj jo for søren da - men sådan er det jo - bliver ski da irriteret så det batter

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 23-02-05 20:49

Det er da endnu værre når man ikke får mails om nye indlæg i flere dage, som nu.... og de så pludselig kommer væltende på én gang, suk...

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 23-02-05 20:54

->meritdk
He-he, der er et gammelt ordsprog der siger at god gerning aldrig kan gøres for tit, ikke fordi jeg tror teamet læser dette, men hvad pokker--tiden skal jo gå med noget. Måske de skulle udvide sponsoratet
Fortsat god aften

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-02-05 21:12

Jeg syntes også det kan være ret hårafrivende når kandu er laaaaangsom, men på den anden side så mener jeg, at man ikke skal klage når det er gratis at bruge.....og Teamet bag Kandu bruger meget tid uden at få noget for det. Men betale for at bruge Kandu vil jeg heller ikke.

En ide kunne måske være at brugerne kunne "hjælpe" ved at købe fx en Kandu streamer >>>>Jeg kan, kandu.dk<<<< >>>>jeg er også bruger på Kandu.dk<<<< eller badges eller bare et eller andet som man kunne købe gennem Kandu???

// Toupie

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 23-02-05 21:38

Men kunne måske gøre noget ved alle de underlige tråde der er thi thi.. eller slette gengangere af tips.. tsk

Memuel

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-02-05 21:45

Ja Toupie eller >>>>>>hvem kan.....Kandu.dk<<<<<<<<<<<<
Men så kommer der nok mange ind og fylder.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-02-05 21:47

Emesen, vi fylder alle sammen, mere eller mindre

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-02-05 21:49

Problemet er Keldd´s nye CyberCity-forbindelse, den er så bredbåndet at den fylder hele kandu.´s kapacitet - jeg har lagt mærke til, at det kører langt hurtigere så snart han er gået i seng
hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 23-02-05 22:03

Så vidt jeg ved har der været et tip om at Kandu ville komme med en ny side på et tidspunkt...
Måske er den hurtigere

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-02-05 22:09

Ok så starter jeg på den kur - en dag.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-05 23:48

sonnic -> Det er mindre end et år siden kandu.dk fik ny server. Det er næppe serveren der er problemet. Enten er det databasen der ikke hænger ordentlig sammen (..der har været rettet i den flere gange), kode der er blevet ændret og man har fået lavet nogle fejl (..man afskaffede på et tidspunkt 'Afventende svar' og der er kommet nye kategorier til) eller også er der problemer med mail dispatcheren (.. evt. begrænset båndbredde) ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-02-05 17:44

En Kandu Streamer!!! Så skal jeg osse købe en bil!! Hmm? Tror den vil se godt ud på bagenden af en Porsche eller Mercedes

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 50 point
Dato : 24-02-05 23:20

Hej Sonnic. Hvor har du ret. Men i dag er det værre end ellers. De sidste par dage har kandu ikke sendt mails. I eftermiddags fik jeg så 10 - hvor jeg skulle have haft ca. 8 - 10 x flere. Men de kom så for en times tid siden, og hver anden kunne den ikke finde siden - efter 5 min.s venten. Godt man kan hive kabalen frem og spille den imens. Og lave kaffen og maden, lufte hunde, vaske bilen og storvasken, rense fortovet for sne - eller ukrudt, hvis man skal vente meget længere.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-02-05 23:40

Lige nu kører det da helt fint - sig mig har de osse fået stillet klokken ???

<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-02-05 23:41

Nej - nej ... den er 12 minutter foran

Kommentar
Fra : sonnic

Dato : 25-02-05 02:25

Tak for de mange svar.
Det er rart at vide at jeg ikke er den eneste der har sukket efter en bedre afvikling af kandu?dk sider.
Tilbage er så blot at håbe, at de får råd og tid til at afhjælpe de mange fejl og mangler.

Men, men, på trods af alt dette, er vi forhåbentlig mange der både har hår tilbage på hovedet og et stille håb endnu.

Villy.

Godkendelse af svar
Fra : sonnic

Dato : 25-02-05 02:28

Tak for svaret Jernladyen. De har lovet mere sne, så vi ses på gaden med vanter og skovl. :)

Hilsen Villy

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 25-02-05 03:25

Selv tak Villy. Ja, man ved da godt hvad man skal lave for tiden. Og vores hus er så utæt, at det blæser helt op til knæene. Brrrrr.
Hilsen Jette