/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Programmer til at konvertere Mp3-filer t~
Fra : Playa2k3
Vist : 480 gange
90 point
Dato : 23-02-05 16:57

Hej, jeg leder efter et program der kan konvertere mine mp3-filer til midi filer, altså det format som mobiltelefoners ringetoner afspilles i. Programmet må gerne være en trial, men bare det kan gemme filerne! Grunden jeg jeg søger et program, er at jeg har købt et kabel fra mobil til computer. På forhånd tak.

Mvh. Tor S.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 23-02-05 17:16

hey

Prøv at kigge lidt her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/54850

Ellers ved jeg at Nokia PC Suite kan tricket.. Bare åbn Nokia Multimedia Player, indlæs den mp3-fil du vil have lavet om, vælg 'gem som' og gem mp3-filen i den format du ønsker. (eksembelvis TrueTone, 3gp eller andet..) Voila! Den nye fil skal så bare (via usb-kablet) overføres til mobilen.

Nokia PC Suite findes her:
http://www.nokia.com/nokia/0,,54692,00.html

Mvh Niels

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 23-02-05 17:26

...I kandu-linket finder man følgende link til at konventere mp3 til MIDI:
http://www.mp3towav.org/mp3-to-midi.asp
Her kan du downloade en gratis trial-version..

Men jeg synes nu du skal installere PC Suite, som er et rigtig godt program. Med PC Suite og et kabel til telefonen, er der (næsten) ingen grænser for hvad man kan..

Mvh Niels

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 23-02-05 17:29
Kommentar
Fra : Nikker

Dato : 23-02-05 17:47

du kan også bare gå ind på www.download.com

der tror jeg at jeg fandt det program jeg brugte .

det hedder bare en converter.

jeg søgte hvis på avi converter som er godt nok er et film format men mener også at den kunne klare lyd :)

prøv at kigger på siden ellers :)

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 23-02-05 17:58

NielsPT - Hvilket program på den side kan jeg bruge? Jeg har prøvet de fleste i forvejen. Jeg har fået et til at virke, men ringetonen lyder som om en person der er virkelig dårlig til at spille på klaver. Det er overhovedet ikke til at høre hvilken sang det er.

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 23-02-05 18:01

olepost - har prøvet det program. Det vil bare ikke lyde som en ringetone.

Nikker - det var der jeg fandt alle de programmer jeg allerede har prøvet :s.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 23-02-05 18:12

Playa2k3, har du prøvet Pc Suite? Hvilken mobiltlf. har du?

Mvh Niels.

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 23-02-05 22:10

Jeg har en 3200, men problemet er at selv på computeren lyder det ufatteligt "skævt", som om en eller anden sidder og trykker tilfældigt, hårdt, på et klaver. Ser lige om jeg har prøvet pc Suite.