/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
slette oversigten i internet explorer
Fra : willlliam
Vist : 895 gange
200 point
Dato : 23-02-05 11:48

Hvordan kan man mest grundigt slette oversigten ( History ) over sider, man har været inde omkring i Internet Explorer???
Har selvfølgelig været inde i windows under funktioner -internetindstillinger - generelt - ryd oversigten - ok, men det virker bare ikke i denne Windows XP.
Mangler jeg at indstille noget eller what???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-05 11:50

antal dage siderne skal gemmes - skriv =

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 23-02-05 11:50

inde i samme funktion trykker du slet filer
Og slet cookies

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-05 11:51

ajii - skriv NUL = 0 - tastaturinfluenza tror jeg

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 210 point
Dato : 23-02-05 11:51

Det burde det nu ellers gøre, men slet Cookies først og slet så oversigten (nederst under oversigt)
Funktioner -> Internetindstillinger...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-05 11:54

prøver lige at gøre det igen så jeg også selv fatter hvad jeg skriver -

under generelt - sæt antal dage til 0 - og husk at slette cookies som CLAN ganske rigtigt siger

Jeg sletter både cookies - filer(herunder alt offline indhold) og oversigt og det virker helt fint

Kommentar
Fra : willlliam

Dato : 23-02-05 11:55

Tak for hurtige svar, men dagen er sat til = 0 og cookies er slettet forinden

Kommentar
Fra : alstroem

Dato : 23-02-05 12:23

Hvis du vil rydde den History, som ligger i Drop-down under Adresse-feltet, så kan dette effektivt gøres i Regedit.
1. Åbn start-menen -> Run (eller Kør) -> skriv Regedit -> Tryk Enter
2. Gå ind i "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs"
3. Slet de uønskede i listen til højre

Kommentar
Fra : alstroem

Dato : 23-02-05 12:28

Hvis det er i den rigtige History i Internet Explorer, så kan du gå ind på dit C-drev i følgende sti:

C:\Documents and Settings\"Dit Profilnavn"\Local Settings\History

og slette dem, som du ønsker at fjerne.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-02-05 13:06
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-02-05 13:09

og så kan du ellers vælte dig i IE indstillinger / reperationer
http://search.freefind.com/find.html?id=6166566&pageid=r&mode=all&n=0&query=Explorer

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-02-05 13:10

og så lige for at fylde bægeret 100% så får du også lige den her
http://www.wintip.dk/

Godkendelse af svar
Fra : willlliam

Dato : 23-02-05 14:31

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-02-05 16:03

Velbekomme - takker for points
Fortsat god dag til jer alle sammen