/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Messenger med håndskrift
Fra : Baracca
Vist : 449 gange
50 point
Dato : 23-02-05 00:16

Jeg har installeret messenger 7.0 Beta, der har funktionen med håndskrift. Flere af mine kammerater har efterfølgende hentes 7.0 beta også, men den mangler håndskriftsfunktionen. Det virker som om, håndskriftsfunktionen kun var med midlertidigt. Er der nogen, der ved, hvordan det hænger sammen og evt. ved, hvor man kan hente messenger med håndskriftsfunktion?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 23-02-05 00:30

Jeg har lige downloadet i sidste uge, og der var håndskriften med

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 23-02-05 00:31
Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-02-05 00:32

hvis du henter Ink redist fra mess.be kommer din håndskrift tilbage i messenger

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 23-02-05 02:12

jeg har hørt at den var meget usikker, så jeg er blevet advaret om at hente den ned, da din pc kan gå helt i sort

Kommentar
Fra : smor20

Dato : 23-02-05 12:09

Hej..
Jeg kunne heller ikke skrive med håndskrif i starten indtil min veninde fandt ud af det det kun er xp der kan .. men man skal have installeret nogen ting som er med til xp.. kan ikke huske hva det hedder men det starter med J

smor

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-03-05 21:19

Baracca

Du kan prøve dette

Søg på www.mess.be

dernæst klikker du på download, lidt nede klikker du så på "search our files" så skriver du i søgefeltet "ink" så kommer en ny side frem.

Næsten nederst på siden står "Ink Redistributable" der klikker du og får så muligheden for at downloade .

Hvis det ikke lykkes så se her

http://www.itzonen.dk/forum/topic.asp?C_ID=4&F_ID=35&T_ID=1858

det er næsten nederst på siden

Hilsen ans

Accepteret svar
Fra : Spirillen

Modtaget 50 point
Dato : 27-04-05 10:59
Godkendelse af svar
Fra : Baracca

Dato : 27-04-05 13:05

Tak for svaret Spirillen.