/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Lån i sydbank
Fra : 888
Vist : 709 gange
200 point
Dato : 22-02-05 22:40

Hvad koster det at låne 12000 i sydbank over f.eks. 2 og 3 år?? Altså hvor meget har man betalt når man er færdig?

Accepteret svar
Fra : valde.

Modtaget 210 point
Dato : 22-02-05 23:31

Det kommer an på hvordan man vurderer sikkerheden,
Den dag de er i godt humør, tager de et gebyr på 500kr. og en årlig rente på ca 10%, Så bliver omkostningerne næsten 2500 ialt på tre år. Skulle de nu være i det dårlige humør og tage 15% så bliver omkostningerne ca. 1000 kr højere ialt.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 23-02-05 00:20

Sådan cirka 11% pro anno.
/PG

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-02-05 06:06

Det kommer så sandelig an på, hvad du vil låne til
Er det f.eks ny bil kan du komme ned på 3,6% hvis du selv har 30% af udbetalingen - se http://www.sydbank.dk/bilkredit/index.asp
Ellers ville jeg da rette henvendelse til din nærmeste afdeling, hvis du ikke kan finde dine oplysninger via http://www.sydbank.dk/sydbank_privat/ du kan også vælge at skrive til dem via hjemmesiden, se topmenuen under "Kontakt". De spiser dig ikke... husk uden dig/os så var bankerne der slet ikke.
Held og lykke med lånet
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-02-05 06:09

NB: Se via menuen øverst på http://www.sydbank.dk/sydbank_privat/
Produkter -> Lån og kredit
Vælg din lån-type.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-02-05 06:12
Kommentar
Fra : 888

Dato : 23-02-05 08:17

Nu er det ikke mig selv der skal låne, så ved ikke om de vil svare mig hvis jeg skriver til dem, men kan da prøve...Og det er ikke et billån, men 12000 til indskud på en ny lejlighed.....

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-02-05 10:50

så er det her du skal kigge http://www.sydbank.dk/sydbank_privat/produkter/priser/udlaan.asp#Boliglån
men ring / skriv til dem, de bider som sagt ikke, og er det en ny kunde... ja så står bankerne nærmest på pinde, for at krige "den nye".

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-02-05 12:51

Hwa' så... gik lånet igennem

Godkendelse af svar
Fra : 888

Dato : 24-02-05 13:16

Tak for hjælpen alle

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 24-02-05 14:51

Selv tak!