/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bilsalg
Fra : dennisdahl
Vist : 684 gange
150 point
Dato : 22-02-05 21:24

Hey alle

Er der nogen kan nogle gode steder på internettet hvor man kan sælge sin bil og få en rimelig god
pris for den..

Eller nogen andre gode ideer når man skal sælge bil ???

mvh

Dennis

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 22-02-05 21:35
Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 22-02-05 21:36
Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 22-02-05 21:38
Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 22-02-05 21:39
Kommentar
Fra : denizkkk

Dato : 22-02-05 21:41

Hvad er det for en bil vi taler om for hvis den er billige vil jeg gerne høre om den for jeg leder efter en bil er du fra kbh

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 22-02-05 21:43

Du kan evt. også sætte den på auktion på www.qxl.dk eller på en af diverse bilauktioner rundt om i landet, men der bliver prisen sikkert ikke så høj som ved en "almindelig" handel. Til gengæld er der en rimelig chance for at få bilen solgt hurtigt på den måde. Hvis du skal have en anden bil er der selvfølgeligt også en mulighed for at sælger vil tage den gamle i bytte.

Accepteret svar
Fra : sprit73

Modtaget 160 point
Dato : 22-02-05 21:55

Hejsa,

Jeg kan på det varmeste anbefale autocom.dk (auktion).

Vi kørte rundt til diverse autoforhandlere og fik bud på alt mellem kr. 10000 og op til 18000. Vi valgte at sætte bilen til salg på autocom. Vi satte selv en mindstepris på kr. 21000. Vi ville simpelthen ikke sælge den billigere. Dagen efter (altså eet døgn efter tilmelding) blev den solgt for kr. 23000

Køber kom efter bilen 2 dage senere og betalte med kontanter. Det hele var rigtig nemt og super hurtigt!

Jeg vil da lige tilføje, at det var mere end super spændende at følge med når folk bød på bilen

Rigtig held og lykke!

Åhh skal måske lige huske at sige at autocom tager kr. 1500 for at formidle salget. Men det kan du jo bare tage højde for i din fastsatte mindstepris

/sprit

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 22-02-05 23:18

#Dennis. Vi bruger kun bilbasen.dk - da det er danmarks surverænt største bilbase online.

Hvis du skal have hjælpe til fotografering osv. så se vores hjemmeside:
http://www.martinussen.com

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 23-02-05 09:00

Hejsa Dennis
Prøv at gå ind på www.bilpriser.dk
Der kan du selv gå ind og se hvad din bil er værd.+ masser af gode råd ved bilsalg og links til sider ved salg.
eskild

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 23-02-05 21:06

Jeg havde min gamle bil til salg 3 uger på bilbasen, uden held - dog var der en del som ringede.
Så smed jeg den i den blå avis www.dba.dk så blev den solgt efter 2 dage til prisen

Kommentar
Fra : dennisdahl

Dato : 27-02-05 20:57

Hej alle

Tak for de mange gode besvarelser..

Der skulle være en stor chance for at min bil blir' solgt temmelig hurtigt..

Sætter den til salg i den kommende uge..

Til denizkkk

Det er en mitshubitsi Carisma 1.8 GLSI hatcback- 116 hk fra 1997
Er undervognsbehandlet 2 gange og fejler ikke noget..
Ikke ryger bil - anhængertræk og metalgrå

Pris. ca. 65000

mvh

Dennis

Godkendelse af svar
Fra : dennisdahl

Dato : 27-02-05 21:03

Tak for svaret sprit73.

Tak for alle svarene..

det var en stor hjælp ..

mvh

Dennis