/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Erfaring med SEAT
Fra : dennisdahl
Vist : 459 gange
180 point
Dato : 22-02-05 21:16

Hej

Ville lige høre omder er nogen der har nogle erfaringer med
Seat Cordoba vario SXE..

Har fået tilbud om at købe en fra juli 1999 til 70000 kr, der er masser af ekstra udstyr med..
Har kørt 185000 km..

Kender ikke bilen så godt så jeg ville gerne ha' udvekslet nogen erfaringer (gode som dårlige).

mvh

Dennis

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-02-05 21:38

Du kan altid prøve på http://www.mandagsbil.dk/

klik på : Søge i databasen, der står en del om erfaringer folk har haft med Seat Cordoba.

mvh dova

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 22-02-05 23:31

#Dova - Husk lige på at mandagsbil kun indeholde dem som er utilfredse med bilen, fx. har mercedes vito 50 dårlige erfaringer, men der kører jo flere tusinde herhjemme.. så hvorfor kan de ikk bare være uheldige de 50? (hæng mig ikk op på til tallene.. Men som dennis er igang med, så er det bedst og prøve at få fat i dem som virkelig køre seat.

Seat = VW - Så det burde være fint..

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-02-05 23:43

martinussen.
Det kan der selvfølgelig være noget om, det du skriver, men nu er det vel heller ikke alle dem der er utilfredse der kender den side.
M.h.t. Seat = VW, så er det desværre ikke altid fint.
De nyere VW modeller er faktisk nogen af de biler der er behæftet med flest fejl og mangler, og hvor der bliver udbedret flest fejl i garantiperioden.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 180 point
Dato : 23-02-05 07:40

dova... man må jo nok sige at denne model er ud over garantiperioden, og derfor har fået rettet sine fabrikationsfejl. Vores nabo har kørt Seat (har nu sin 2'den) og han er godt tilfreds. Før kørte de VW... og som nævnt, det er Seat også nu. I helt "gamle dage" var det en Spansk bygget Fiat.
Prisen på den omtalte model er nok i overkanten, men tjek selv på:
http://www.bilpriser.dk/evaluation/bilpriser/evaluation/PageRegistration.po?MAKE=29&TYPE=BUY&MODEL=190&TYPEVURDERING=FALSE
Jeg får den, med de oplysninger der er tilgængelige her, til en købspris på 77.400,- og det med for 5.000,- kr. ekstra udstyr og i fejlfri stand. Prøv selv!
Lykke til med dytten
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-02-05 13:09

Hwa' så... kører du i Seat nu?

Godkendelse af svar
Fra : dennisdahl

Dato : 27-02-05 20:49

Tak for svaret CLAN.

Nej. jeg kører ikke Seat endnu, men håber da på at det kommer snart ??

Tak for alle andre svar på dette spørgsmål..

mvh

Dennis