/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Søgevindue åbner ved start af browser
Fra : alsborgit
Vist : 525 gange
40 point
Dato : 03-09-02 10:39

Når jeg har startet PC'en og åbner Internet Explorer, er søgevinduet i venstre side altid åbnet, og toolbars er trukket helt ned.
Hvis jeg slukker for søgevinduet og trækker toolbars helt op og lukker og starter browseren igen, er alt ok.
Men problemet er det samme ved næste restart af PC'en eller logoff/logon.
Hvordan får jeg den opsætning jeg vil have efter restart af PC'en og ikke den med søgevinduet åbent og toolbars trukket ned?
Jeg kører W2K og IE 5.5

Kommentar
Fra : alsborgit

Dato : 03-09-02 13:01

Svaret afvist da det ikke besvarer spørgsmålet.
Jeg kan sagtens lukke søge vinduet, men når jeg har restartet PC'en eller foretaget logoff/logon kommer søgevinduet med igen.
Det samme sker med toolbars. Når PC'en er nystartet fylder toolbars 4 linier, men jeg vil gerne have en linie med menu, knapper og adressefelt og så en linie med links.
Dette sætter jeg så op første gang IE er starter, når jeg så lukker IE og starter igen er alt ok.
Ved restart af PC'en må der være et eller andet der overskriver den opsætning jeg har gemt ved nedlukningen/logoff.

Accepteret svar
Fra : SANTA2002

Modtaget 40 point
Dato : 03-09-02 14:03

Hejsa alsborgit

Har du prøvet at "Gendanne" dine nternet indstillinger i browseren (fabriks indstillingerne) ???

Kommentar
Fra : alsborgit

Dato : 03-09-02 14:17

Til SANTA2002

Nej det har jeg ikke, det vil jo ændre de indstillinger jeg har lavet under de forskellige options.
Hvis der ikke kommer andre forslag vil jeg da prøve det.

Mvh. Jan E.

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 03-09-02 14:55

Du kan jo også lige tage et par screenshots af dine indstillinger og så prøve at gendanne dem bagefter for så kan du jo altid gå tilbage til dine nuværende indstillinger via dine screenshots

Godkendelse af svar
Fra : alsborgit

Dato : 04-09-02 08:38

Tak for svaret SANTA2002.

Det hjalp at sætte alle options til default.
Jeg ved så bare ikke rigtigt hvorfor, men opgaven er ihvertfald løst, tak.

Mvh. Jan E.