/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
"porte" Hvordan???
Fra : h_bmv
Vist : 307 gange
50 point
Dato : 22-02-05 17:10

De der porte (ports) som nogen programmer bruger, hvor og/eller hvordan kommer jeg ind og ser og styrer dem??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-02-05 17:32

Normalt via en firewall

Kommentar
Fra : h_bmv

Dato : 22-02-05 17:50

Øh... syns ik' jeg kan finde dem i min zone alarm

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 22-02-05 17:56

Kender desværre ikke Zone Alarm, men hvad med under tilladte programmer eller noget lignende? højreklik på et tilladt program og options måske?

Kommentar
Fra : h_bmv

Dato : 23-02-05 22:58

Sorry, kunne ikke komme på før nu igen, kan ikke finde porte i zonealarm, troede egentlig zonealarm var ret kendt. Men hvilken firewall kan jeg styre portene i ellers da?? og (men) altså kan man virkelig ikke gå ind og styre dem i styresystemet ??

Altså det her kommer sig af når jeg f.eks. har installeret et program f.eks. og det så under processen meddeler noget i retning af : Make sure port nr.-et-eller-andet and port nr.-et-eller-andet is not occupied. Hvordan tjekker jeg det??????????????????????????????

Kommentar
Fra : h_bmv

Dato : 24-02-05 08:39

lidt dødt her?? sætter spørgsmålet ind under "MS windows" i stedet for, hermed gjort.

Godkendelse af svar
Fra : h_bmv

Dato : 24-02-05 08:45

har flyttet spørgsmålet som angivet nederst i tråden Vh.