/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
__???__ HVORDAN__???__
Fra : nullerfras
Vist : 583 gange
200 point
Dato : 22-02-05 16:03

jeg har hørt at det er muligt at oprette/lave en dvd med win xp, som når man installerer efter format C: også installerer udvalgte programmer / drivere automatisk, så man slipper for at installere al software bagefter,, altså en all in 1 dvd
jeg har søgt en guide men finder ikke noget som helst er der en som kan hjælpe ??

Accepteret svar
Fra : lengberg

Modtaget 210 point
Dato : 22-02-05 16:09
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-02-05 16:12

Med 2 disketter og en DVD kan du genindstallere en komplet opsætning med programmer, på den comp hvor du lavede denne image.
Programmet hedder Drive Image / Ghost fra:
http://www.symantec.com/product/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-05 16:13

Microsoft laver da en installations CD. Er det en sådan du vil kopiere/eftergøre ? GLEM DET !

Hvis det blot er dine programmer, kan du da bare brænde installationsfilerne. Derefter kan du gøre CD'en bootable : http://www.nu2.nu/bootcd/

..og samle installationernes rækkefølge i en batch fil.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-05 16:15

Ps. Jeg kan se af lengberg's link, at jeg ikke ved nok om XP

</WIN98_BRUGER>

Godkendelse af svar
Fra : nullerfras

Dato : 22-02-05 17:47

Tak for svaret lengberg.

det var lige den jeg ikke kunne finde også tak til alle andre

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 22-02-05 18:15

Glad for at du kunne bruge det

Kommentar
Fra : Hansen..

Dato : 22-02-05 20:06

Hejsa..
jeg blander mig lige da du ikke helt har fået svar på dit spørgsmål.. da du kan komme længere

jeg syntes at du skal kigge på dette link http://www.serverguider.dk/artikler_57.html

Kommentar
Fra : nullerfras

Dato : 22-02-05 21:02

takker Hansen

det er dejligt at du lige smider link,,kunne jeg ville jeg give XXX point for det
og weeee en masse arbejde det giver at lægge eks msn og andre programmer ind under install, sammen med xp he he