/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Min Skype er holdt op med at virke
Fra : 1stanley1
Vist : 813 gange
220 point
Dato : 22-02-05 15:49

Jeg har brugt Skype til Mac i 8 mdr. og den har virket upåklageligt, men pludselig forleden dag kunne de som jeg kontaktede ikke høre hvad jeg sagde, men jeg kunne høre dem.
Jeg har været på de dertil indrettede sider (Skype.com) osv. Og alt er stillet rigtigt ind.
Når jeg tester robotten så kan jeg høre hende men ikke det jeg selv indtaler.
HJÆLP, jeg bruger den til min datter i USA.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-02-05 16:45

af installer og geninstaller - husk at sige nej til at kontaktpersoner skal slettes !

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-02-05 17:04

Hvad med at tjekke om det er din mikrofon der ikke virker, var det en mulighed.

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-02-05 17:32

Kig her:
http://www.skype.com/help/guides/soundsetup.html

Gå til : Sound Set Up Quide,

Click på: Testing Your Sound Setup.
Så kommer robotpigen fra Skype, og tjekker om dine ting står som de skal, men det gør de siger du.
Gå så i kontrolindstillinger og find og dobbeltklik på højtalerne, tjek så om alle skyde potentiometrene,
altså juster knapperne til lyden ikke er i bund.
Du vil finde to sæt eet til mikrofonen og eet til højtalerne.
Lad os håbe din fejl er der, det var den hos mig. Een af dem var i bund. Nu virker systemet efter den blev skubbet op.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : 1stanley1

Dato : 22-02-05 17:50

Jeg har prøvet det Keldd skriver men det var i orden, den virker stadig ikke

Kommentar
Fra : 1stanley1

Dato : 22-02-05 17:50

Jeg har prøvet det Keldd skriver men det var i orden, den virker stadig ikke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-02-05 17:52

hej læg lige mærke til at det er til en mac

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-02-05 18:10

mirit:
Har set det er en mac, men det står også i programmet for lydindstillinger.

1stanley1, så må du nok prøve mirits forslag, afinstaler og om igen.

Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-02-05 18:17

1stanley1:
Vær sød, og hvis du er en mand, flink, at skrive her når du finder fejlen.
Det ville jo være rart hvis det bare drejer sig om en genindstalering, og det er der noget der tyder på.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : 1stanley1

Dato : 22-02-05 18:23

Det har jeg prøvet et hav af gange, det er heller ikke det. Jeg har også lukket op og i. Intet hjælper

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-02-05 18:34

Hvis du kan lave en systemgendannelse på en Mac, var det da vær at prøve.

Gå tilbage, så du er sikker på du er på en dato hvor Skype fungerede.

Hilsen Keldd.