/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Billig ungdoms-indboforsikring??!!
Fra : a_h_nielsen
Vist : 8123 gange
100 point
Dato : 22-02-05 11:42

Som overskriften antyder, vil jeg høre om jeres kendskab til billige indboforsikringer...? Det billigste jeg umiddelbart kan finde er 1500 på GF-forsikring. Jeg bor i postnr 2300 og er 23 år, og har ikke noget af vanvittig høj værdi...!
Har hørt det kan gøres billigere, men ved sgu ikk hvor jeg skal lede...
mvh ahn

Kommentar
Fra : stilke

Dato : 22-02-05 12:05

Nogle faggrupper får rabat ved forsikringsselskaber, eller har deres egen forsikringsklub, - min datter er f.eks under uddannelse som lærer, og deres organisation har f.eks. billig forsikring. Også min søn som er på universitetet har adgang til billig forsikring. - - Hvad er dit arbejde, eller hvad uddanner du dig ekempelvis til, - prøv denne vej.

Kommentar
Fra : stilke

Dato : 22-02-05 12:06

der mangler (s) i eksempelvis, - tastefejl.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-05 13:16

Desværre kan man i øjeblikket ikke læse online oplysninger hos http://www.alka.dk , men de plejer at være billige at tegne forsikring hos. Du kan evt. ringe til dem (.. det kan altid betale sig at forhandle en pris med et forsikringsselskab ) på det telefon nummer der er angiver på siderne.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 22-02-05 14:05

som molokyle alka

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 22-02-05 14:07
Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-02-05 14:30

Jeg synes de 1500 lyder dyrt, men det er måske postnummeret der er skyld i det.
Så meget betaler man ikke engang for en kombineret familieforsikring (indbo og ansvarsforsikring) her i Jylland.

Men prøv at find nogen forskellige selskaber og ring til dem og hør om priser, der jo også er afhængig af, hvor stort forsikringssummen skal være.

mvh dova

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 22-02-05 16:04

kbh s

og ja der nok lidt mere "kriminalitet" her over der er jo også lidt flere menesker og ("halmtorvet")

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 08-03-05 09:58

Jeg har i flere år haft GF Forsikring og har ikke haft nogen problemer med dem. De er godt nok steget noget i pris, siden jeg startede med dem, men de er stadig markedets billigst, når man er ung. Så tag dem! Jeg bor i parentes bemærket i 2450 og er 25.