/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook express på Dansk
Fra : Lulu1411
Vist : 2042 gange
100 point
Dato : 22-02-05 10:44

Min "gamle" mor, er kommet på "nettet". Det gik heldigvis ganske problemløst,.....men, vi har fået installeret Outlook Express på Engelsk. Og det er her problemet opstår. Hun kan ikke engelsk. Hvordan dælen får vi ændret den engelske version til en dansk, og hvor finder vi den. ??? Har nu brugt laaang tid på at støve nettet igennem for at finde en dk udgave, men forgæves.
Hun kører med Windows 98.
Håber der er nogen der kan hjælpe os.
Mvh
Lulu

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-02-05 11:05

har i opdateret via windows update så skulle outlook express da gerne komme med på dansk - hvis maskinen da ellers snakker dansk

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 22-02-05 11:08

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;307295
fra denne adresse kan downloades outlook express.
Mvh. Fleng

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 22-02-05 11:09
Kommentar
Fra : fleng

Dato : 22-02-05 11:24

jeg beklager mit forrige indlæg ikke dur så vær så venlig og se bort fra det. jeg er bange for at det ikke findes som et selvstændigt program men, kun som en del af internet explorer, du kan jo så¨installere dette og få oulook express den vej igennem.
Mvh. Fleng

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-02-05 11:26

Det findes selvstændigt - på lademands leksikon CD

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-02-05 11:27

Vrøvl - det var Internet explorer.........................sorry

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-02-05 11:48

det er min opfattelse at internet explorer og dermed outlook express kommer med under normal windows opdatering - så efter pc´en er sat op bør den komme med på dansk - har aldrig oplevet den på engelsk - kun hørt om det. Hmmmmm ?????????

Har i kørt windows update lige efter i åbnede maskinen ??????

Kommentar
Fra : dk

Dato : 22-02-05 12:33

hvilket sprog er win98 på ??

Kommentar
Fra : dk

Dato : 22-02-05 12:42
Kommentar
Fra : Lulu1411

Dato : 22-02-05 13:37

Hej Alle.
Tak for de mange svar....
Windows versionen er Dansk. Pc en Dansk sproget (altså alt står på Dansk, undtagen lige OE
Selve browseren (altså Internet Explorer) er også dansk sproget, men Outlook Express er på Engelsk.

Alle disse link til Microsoft ER afprøvet, der ligger ingen slevstændigt OE program.

Men jeg vil prøve at geninstallere Internet Explorer, og se om jeg kan rette fejlen, ellers må "mormor" på Engelsk Kursus.

mvh
Lulu

Kommentar
Fra : fleva

Dato : 07-03-05 16:22

Har faktisk et lignende problem idet min stavekontrol i outlook expres er på Engelsk !

Kommentar
Fra : Lulu1411

Dato : 07-03-05 16:43

Outlook express.....Arghhhh.
Jeg bliver vanvittig...
Fik endelig "stablet" en dansk udgave på benene (downloaded fra TDC). Alle de øverste værktøjslinier er på dansk, men der hvor der (skulle) stå Indbakke, udbakke, sendt post, kladder, og slettet post er stadig på engelsk (og kan ikke rettes, har forsøgt). Altså Inbox, sendt items, deleted items mm.

Mht. stavekontrol, så har jeg slet ikke set efter, den er sikkert slået fra. Men mon ikke den er en stor pærevælling af engelsk og dansk.

mvh
Lulu

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-03-05 20:23

der er vist noget ingen har tænkt på her - du kan jo ændre sprogindstillinger !
gå til kontrolpanelet - åbn internationale sprogindstillinger - under fanebladet af samme navn kan du ændre sprog

Håber ikke du helt har tabt pusten

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 100 point
Dato : 20-10-05 11:50

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Godkendelse af svar
Fra : Lulu1411

Dato : 20-10-05 11:56

Tak for svaret dk.