/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Eyvind
Fra : creamygirl
Vist : 451 gange
1 point
Dato : 21-02-05 23:28

Tja, hvad kan jeg sige?!

Det er det 1 point, jeg på tyvagtig vis har tyvstjålet fra en andens kandubankkontonummer. Fordi det i retfærdighedens navn tilhører dig

Jeg kommer med flere hen ad vejen, efterhånden som jeg får dem raget til mig.
Og lad nu være med at spille helt ved ikke at vise dig i tråden.

Gør du det, så bliver den ALDRIG lukket!

Kommentar
Fra : Jonatan83

Dato : 21-02-05 23:31

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-02-05 00:06

Var det ikke emesen, der skulle have det ene point, han skulle jo ikke sende bydrengen.

Jeg opretter også lige en vittighedstråd, men den bliver til emesen

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-02-05 00:14

[hør] ... jeg har hørt at eyvind ikke modtager poænger

Kommentar
Fra : bonito

Dato : 22-02-05 00:16

VITTIGT !

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-02-05 08:19

Nå for hede hule snot!
Jeg har altså dummet mig ved at oprette tråden til Eyvind i stedet for Emesen!

>>Creamy<< du er en
Dobbeltprofiler havde jeg ikke lige taget højde for. Det er sq da forvirrende nok at finde rundt i alle de enkelte.

Jamen så har vi blot endnu en ULUKKET tråd på kandu. For det er Emesen der har fortjent det ene point - og IKKE hans bydreng.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-02-05 11:24

Ohøj ohøj - her er jeg.
Hvordan går det med den kvindelige hukommelse, som jo er bedre end mænds.
Er vi mænd virkelig så dårlige.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-02-05 11:43

Eyvind, sig lige til emesen at jeg har bidraget med 1 point

http://www.kandu.dk/dk/spg/61149

Hilsen ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-02-05 16:29

Jeg syntes ikke du skal spilde dine point på Eyvind.
Hilsen Emesen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-02-05 16:37

creamy, det er den rigtige emesen der svarer kl. 16:29

Nårhhhh du kan svare her, så kan du også svare mig, hvis du gør det, så mangler du kun 198 point

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-02-05 16:58

emesen , den rigtige emesen har svaret i mit spørgsmål.

creamy hvis du gir' emesen det ene point, så gir' jeg det andet, så mangler der bare 198 point , men jeg opretter et nyt spørgsmål.

Bare emesen dog vill svare inden for en time, så ville han jo få ekstra 10 point, så ville det ikke tage så lang tid at nå de 200 point

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 1 point
Dato : 22-02-05 17:05

Jeg føler ikke at det er mig der "styrer" det her...................det troede jeg lige.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-02-05 17:33

emesen uden punktum

Det er jo heller ikke dig, der er styrer af dette spørgsmål eller ejerrettigsindehaver, lær dog reglerne

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 22-02-05 21:21

Ja du trorde lige du styrede det hele emesen. Man fristes jo næsten til at sige: LÆS DOG TRÅDEN, (din spade) - men jeg nøjes dog med tak for svaret

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-02-05 21:32

Ok jeg takker og bukker for det dejlige point.
Det bliver godt til foråret, for jeg plejer, at blive kaldt en skovl.
Så nu skal der graves og skovles.