/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Memorystick
Fra : cht
Vist : 523 gange
30 point
Dato : 02-09-02 17:36

Hej,

Hvor kan man købe nogle billige memorystick (64 eller 128 Mb)

mvh
cht

Accepteret svar
Fra : SANTA2002

Modtaget 40 point
Dato : 02-09-02 17:48
Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-09-02 16:49

On Mon, 02 Sep 2002 15:35:59 GMT, "cht" <cht.news@kandu.dk> wrote:

>Hvor kan man købe nogle billige memorystick (64 eller 128 Mb)

Kig på www.edbpriser.dk

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 02-09-02 19:13

Hej Cht,

eh... der er lidt at vælge imellem på EDBpriser...
http://www.edbpriser.dk/hardware/flashram.asp
og tryk derefter på "søg"...

her er der et par stykker...

eMagic USB Pen Drive 64MB... -->
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1704807911
eMagic USB Pen Drive 128MB... -->
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1704807911
der findes sågar en eMagic USB Pen Drive 1024MB
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1704807918
men den er noget pebret i pris...

Fujitsu-Siemens Memorybird 64MB... -->
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1704857892
Fujitsu-Siemens Memorybird 128MB... -->
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1704857893

Lexar Memory Stick 64MB... -->
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1705027892
Lexar Memory Stick 128MB... -->
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1705027893

og der er flere... de svinger meget i pris... men prøv at kigge de forskellige muligheder igennem...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-09-02 19:07

IT butikken er vist billigst. Lexar er billigere end Sony.
Men ellers www.edbpriser.dk søg på Stick

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

"cht" <cht.news@kandu.dk> wrote in message
news:yrLc9.50002$ww6.3434046@news010.worldonline.dk...
> Hej,
>
> Hvor kan man købe nogle billige memorystick (64 eller 128 Mb)
>
> mvh
> cht
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 02-09-02 22:56

strarup.....har du fået din fra kandu.dk ???
Jeg fik en mail fra kandu.dk at du havde modtaget en mail om at du havde vundet igen igen igen, men at det var en fejl, så jeg havde vundet !!!!
hvordan oplevede du det ??

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 03-09-02 01:24

de sticks er forbandet dyre i forhold til deres kapacitet. Køb hellere en extern hardisk. Det kan MEGET bedre svare sig efter min mening..

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-09-02 08:54

Hej e.p.

øh... undskyld jeg blander mig.
Men præmie-diskussionen vil måske være bedre placeret her: http://www.kandu.dk/dk/spg/6092

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 03-09-02 13:41

Hej E.P.

min kone er gået over terminen og havde nogle veer, men de gik i sig selv igen... men jeg gloede noget da jeg kom hjem fra sygehuset og så min mail... og tænkte det ka' sku' ikke passe at jeg har vundet igen... det er da urimeligt over for de andre der også hjælper herinde... men så så jeg så den anden mail der var kommet lidt senere om at du havde vundet... og at der var sket en fejl... idet de har opdateret deres præmieagent... men det regner jeg også med at de har skrevet til dig...

ang. præmier, så skrev jeg til dem for en måneds tid siden og fik svar på der ikke ville gå så lang tid og der havde været lidt sommer travlt, men så vidt jeg ka' forstå på Kandu har det skyldes nogle problemer fra deres leverandør... at det ikke er kommet endnu... men de regner med at det vil ske' omkring en 10 dages tid... så jeg venter spændt... men nu mest efter at min kone ska' føde...

men det var det her de sendte til mig fra Kandu.... -->
------------------------------------------------------------------
Kære Strarup,

Der er desværre sket en fejl med vores automatiske præmie agent.

Vi har i denne måned opdateret vores præmie agent, og den skulle køres for første gang, med de nye opdateringer i dag.

Dette gik desværre ikke som forventet, eftersom du modtog brevet som månedens vinder. Dette er desværre en fejl, for det var e.p som rent faktisk blev udtrukket set ud fra databasen synspunkt. Vi beklager meget denne store fejl, og vil straks gå i gang med at finde fejlen.

Håber du har forståelse for dette, da skaden allerede er sket.

Teamet bag Kandu.dk

PS! Vi er klar over at du stadig mangler at modtage de to forrige måneders præmie, dette skyldes at vi endnu ikke har modtaget præmierne fra vores leverandør. Vi har rykket dem og forventer at kunne afsende det til dig ikke senere end 10 dage fra dags dato.
--------------------------------------------------------------------------

så tillykke med at du har vundet...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 03-09-02 13:49

Hej Misteryman,

det ka' godt være at de er dyre i forhold til deres kapacitet... men de er nu ret handy sådan nogle Memory Sticks eller en USB card reader til memory kort, jeg havde lånt en da jeg arbejdede på mit afsluttende projekt, og det var guld værd, at jeg ikke sku' flytte mine filer frem og tilbage over FTP imellem skolen og så derhjemme men havde en sådan udvidet "diskette"...

så jeg vil mene det kommer helt an på til hvilken formål man har tænkt sig at bruge en sådan Memory Stick...

jeg ville nok foreslå en USB Card Reader, idet der ka' man skifte imellem de forskellige Memory kort, hvorimod i Memory Sticken sidder de fast... så der er der lidt flere valgmuligheder... men jeg synes de er ret handy... istedet for at ska' rode med at splitte filer og putte det på flere disketter... hvis man har en 30 Mb der ska' flyttes frem og tilbage...

mvh.

Strarup