/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Poser under øjnene.
Fra : DiTTe_Smiil
Vist : 6582 gange
50 point
Dato : 21-02-05 17:58

Hej.
Jeg kender en, der har meget store poser under øjnene. Er der noget hun kan gøre?
Mvh. Ditte.

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 21-02-05 18:01

Sørge for at få rigeligt at drikke.. Det lyder underligt, men det hænger sammen. Hvis det ikke hjælper så gå en tur til lægen.
Det kan være tegn på sygdom.
Memuel

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 21-02-05 18:01

går til sin egen læge og siger det er et problem få henden i dagligdagen

Accepteret svar
Fra : ForeverLivingProduct

Modtaget 60 point
Dato : 21-02-05 18:05

Med farer for at blive beskyldt for at reklamere for min kones produkter, kan jeg fortælle om den succesfulde "behandling" hun udsatte mig for - da hun synes at mine "poser" blev for store, nemlig:

Smør området under øjnene flere gange om dagen med Aloe Gelly - efter ca. 14 dages behandling var "poserne" stort set væk.

. . . . . men som i alle andre situationer: Hvis der er tale om en egentlig sygdomstilstand, så SKAL din bekendt kontakte sin læge!!!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 21-02-05 18:12

Med fare for at promovere mit eget lille område....

Jeg ville finde en god akupunktør - poser under øjnene er et symptom på en ubalance i kroppen, som kan diagnostiseres og behandles ud fra akupunkturen.

Under alle omstændigheder skal hun holde sine fødder og nyreregion varme i denne kolde tid.

Uddyber gerne, hvis der er interesse for det

Vaxen

Kommentar
Fra : LA5

Dato : 21-02-05 18:21

ja tak...Vaxen :)

Godkendelse af svar
Fra : DiTTe_Smiil

Dato : 21-02-05 18:47

Tak for svaret ForeverLivingProduct. Det vil jeg sige til hende

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 21-02-05 18:48

osse mig, vaxen ....

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 21-02-05 18:51

Når man har poser eller mørke rander under øjene er det et symptom på en ubalance i nyremeridianen. Det er ganske almindeligt forekommende med ubalancer netop her, da mange andre ubalancer i kroppen tærer på nyre-energien.
En akupunktør vil til at begynde med stille patienten en række spørgsmål for at finde ud af, hvor ubalancen stammer fra. Desuden kan han eller hun bruge puls- eller tungediagnose for at stille den helt rette diagnose.
Derefter behandles de ubalancer eller lidelser, der er fundet.
To patiener med poser under øjnene bliver sjældent behandlet på den samme måde, da ubalancen kan have helt forskellige årsager.

Vaxen

Kommentar
Fra : ForeverLivingProduct

Dato : 21-02-05 18:55

Til DITTe,

Hvis din bekendt ønsker at Købe/bruge produktet - og hun ikke er tilfreds med resultatet - vil hun kunne returnere den helt eller delvist tømte tube og få pengene refunderet.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-02-05 19:20

Hun kan først og fremmest konsultere sin læge før hun selv begynder at eksperimentere med diverse vidundermidler og alternativer.
Det kommer også an på hvad poserne "består" af, om det er fedtvæv eller væskesamlinger.
Så lægen vil være det bedste i første omgang.

mvh dova

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 21-02-05 19:22

jeg tror på dig vaxen, da min læge er lidt utilfreds med mine tal.
jeg kan få yderligere bedømmelse hos min datter, som er ved at uddanne sig til akupunktør.
mvh.
...aase

Kommentar
Fra : ForeverLivingProduct

Dato : 21-02-05 19:33

Hej dova,

Du er som altid god for en provokativ (men desværre ikke altid lige saglig) kommentar, men pyt

Det må være en stor udfordring for dig at skulle være "den højeste ekspertise" på alt fra dieselmotorer, elektriske installationer og tjaaaaaaaaaaah - stor set det hele.

Andres viden og erfaring gi'r du - som sædvanligt havde jeg nær sagt - blanke f..... i, men lad mig gentage, hvad jeg tidligere har sagt ovenfor, nemlig:

1. Smør området under øjnene flere gange om dagen med Aloe Gelly - efter ca. 14 dages behandling var "poserne" stort set væk.

2. . . . . . men som i alle andre situationer: Hvis der er tale om en egentlig sygdomstilstand, så SKAL din bekendt kontakte sin læge!!!

Jeg forventer naturligvis heller ikke, at du er enig i hverken punkt 1 eller 2. Det første ved du i sagens natur ikke noget om - og det andet kan du ikke være enig i, da det blev bragt i forslag FØR du selv nævner det.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-02-05 19:41

Åh FLP

Stadig lidt småsur over bemærkningen om, at det ikke var smart at prøve at omdanne Kandu til salgsdatabase for diverse naturprodukter

Og tænk. Jeg bruger selv flere af "dine" produkter, men noget som store poser under øjnene, kan skyldes en sygelig lidelse, og derfor min kommentar, som sammen med de øvrige, ikke er en særlig stor udfordring, der skal mere til.

dova