/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Åbning af ISO fil
Fra : classic26
Vist : 537 gange
70 point
Dato : 21-02-05 12:25

Jeg har en 1,4G fil ISO fil , som når jeg vil åbne med WINRAR kommer med meddelelsen:
"You need to have the following volume to continue, så kan man browse, og under den box står der:
insert a disk with this volume an press OK again.

HVad gør man???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-02-05 12:38

Lyder som om du mangler del 2 af ISO filen?

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 21-02-05 13:03

Prøv med ISOBuster - http://www.smart-projects.net/isobuster/

så kan du sikkert fiske det ud af CD'en/ISO filen du vil ha' ud

mvh berpox

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 21-02-05 19:26

Hej
du har 2 muligheder
1 brænde den med Nero på en dvd skive
2 åbne den med IsoBuster

mvh Mad-Nuser

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 21-02-05 20:23
Kommentar
Fra : berpox

Dato : 28-02-05 08:00

classic26 - lykkedes det?

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 01-03-05 12:10

Hej Berpox
Har prøvet at downlode Isobuster, og extractet filer,,,nu er den så en TAO fil, og det understørret ingen af mine medieafspillere. Jeg er ikke helt skrap til dette, kan du hjælpe ydeligere.
Mvh
steen

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 70 point
Dato : 02-03-05 20:27

*.TAO extension er "kun" en ækvivalent til en *.ISO fil - altså stadig "kun" et image af diskens indhold.
Så du er _ikke_ kommet et skridt videre...øv.

Nå, men prøv at åbne din TAO fil via ISObuster - klik ned i sessions og tracks, og se om ikke du kan finde de/de filer/foldere du leder efter.
Højreklik og vælg EXTRACT ... så burde der ske noget.....

mvh berpox

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-03-05 22:37

Du mangler noget når den spørger efter volume Det kan Tao og Dao og hvad der ellers findes af betegnelser ikke lave om på! Eller osse er det der, men så må du lave om på installationsprogrammet! Det kan være det henviser til en forkert sti!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-03-05 22:42

Ellers prøv at downloade den seneste version af winrar på http://www.win-rar.com/

Godkendelse af svar
Fra : classic26

Dato : 14-03-05 14:33

Tak for svaret berpox.
Desværre lykkedes det ikke, men vi har prøvet!
mvh steen