/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Irreterende problem på nettet
Fra : avn79
Vist : 257 gange
40 point
Dato : 21-02-05 12:11

Jeg har et irreterende problem med mit internet, hver gang jeg klikker på et link for at åbne en ny side, så åbner siden ikke i fuld størrelse, dvs. at man selv hver gang skal maksimere skærmen, hvilket jeg er ret træt af !
Er der nogle der vil være så venlig at afhjælpe mig med dette problem ?

Hilsen

Allan Nielsen

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 21-02-05 12:20

Klik på et link og åben siden!! Luk alle andre Internet Explorer sider! Træk vinduet helt ud til den størrelse du vil have! Tryk på X et oppe foroven og næste gang du åbner et link skulle det gerne have den størrelse du satte det til!

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 21-02-05 12:25

Det er ikke muligt at få et popup vindue til at makismere fuldstændig men gør ligesom tedd siger.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-02-05 12:28

http://www.jiisoft.com/ new windows maximizer plejer at kunne klare problemet

ellers - træk siden i den størrelse du vil have den og brug shift ( nogen gange ctrl) når du lukker - så husker windows indstillingerne.

Godkendelse af svar
Fra : avn79

Dato : 21-02-05 12:35

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : avn79

Dato : 21-02-05 16:13

Tak for hjælpen drenge, det var rart at slippe for det lille problem