/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
er det her sandt
Fra : legind
Vist : 1332 gange
100 point
Dato : 21-02-05 09:38

jeg har modtaget et brev hvor der står jeg har vundet 615,810,00 us dollars der er en seddel med skal udfylde for at modtage min gevinst

det hedder elgordo loteria primitiva
er der nogen der ved noget om det

Kommentar
Fra : nulrik

Dato : 21-02-05 09:40

hold snuden langt væk - de skal formentligt have fat i dit
banknr. m.m.

Kommentar
Fra : nulrik

Dato : 21-02-05 09:41
Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-02-05 09:41

Det lyder mistænkelig meget som noget af de fuplotterier der findes rundt omkring.

Hvis du ikke har deltaget i en eller anden konkurrence, så du kender afsenderen af den seddel der, så glem alt om det.

mvh dova

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 21-02-05 09:41

Garanteret fup og svindel!

Smid skidtet ud, og glem at du har modtaget det....skriver du nogetsomhelst tilbage, bliver du garanteret snudt/lokket til at spendere moneter for at få gysser som du alligevel aldrig får....

mvh berpox

Kommentar
Fra : twitt

Dato : 21-02-05 09:42
Kommentar
Fra : nulrik

Dato : 21-02-05 09:43
Accepteret svar
Fra : o_k

Modtaget 110 point
Dato : 21-02-05 09:45

http://search.yahoo.com/search?p=elgordo+loteria+primitiva&sm=Yahoo%21+Search&fr=FP-tab-web-t&toggle=1&ei=UTF-8 PRØV AT SE DE LINK DU FÅR , når du søger på, elgordo loteria primitiva tror ikke det er noget du skal hoppe på.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-02-05 09:45

åhhh ja - der er "smarte" personer over hele verden - og det eneste de vil er at lokke penge ud af de personer der falder i deres fælder !!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : legind

Dato : 21-02-05 09:48

Har lige selv fundet en side med et næsten tro kopi af mit brev
jeg siger mange tak til jer alle

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 21-02-05 09:49
Godkendelse af svar
Fra : legind

Dato : 21-02-05 09:49

Tak for svaret o_k.

Kommentar
Fra : dkjimmy

Dato : 13-03-05 19:43

Hej ... Min sviger mor fik det samme brev og var lige ved at hoppe på...
Takke være jeres gode indlæg, fik jeg overbevis hende om at det var fup...
1000 tak....