/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvorfor et cylinder til pgo comet er bed~
Fra : claus125
Vist : 1248 gange
20 point
Dato : 20-02-05 22:36

Hvorfor et cylinder kører bedst eller trækker bedst til pgo comet..?

Stylepro 47mm. eller Athena 47,6 mm.

Håber i kan hjælpe mig... tak på forhånden.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-02-05 00:06

Ingen tvivl om det er Athena 47,6 mm der yder mest.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : bonito

Dato : 21-02-05 01:30
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-02-05 08:46

bonito, det er rigtig at Polini Evo er allerbedst, men det er jo ikke det der spørges om.
Forøvrig skal man huske at tjekke om man har 10 eller 12 mm krydspind.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : claus125

Dato : 21-02-05 17:17

jeg mener ikke at man kan få Polini Evo til pgo comet fordi det er en special cylinder der er på..

Kommentar
Fra : hr.hat

Dato : 16-03-05 08:26

du behøver vel heller ikke at købe polini evo.
athena har lige så stor effekt, gå ind på www.stc-tuning.dk der er et athena 47,6 mm cylinderkit til billige penge, og det er et meget hurtig kit!!!! jeg vil uden tvivl tro det er 10 mm krydspind der sidder på din bike!!!!

Kommentar
Fra : claas_

Dato : 21-03-05 21:55

http://www.scooter-shoppen.dk/ Athena!! Hvis du kan finde en Athena Evolution så rykker den !