/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Leje af lokale i stor kbh
Fra : NielsVH
Vist : 239 gange
10 point
Dato : 20-02-05 19:05

Til erhvervsbrug (handel - ikke mad)

Krav:
Storkøbenhavn (f.eks. Rødovre,Valby,FRB,KBH N/NV/V/S/SV og lign. helst inden for en radius af 10km fra centrum)
Leje (ingen køb eller overtagelssum) - går dog ud fra at skulle betale 3mnd. depositum

Det er prisen der sættes grænsen for størrelsen, men alt fra ca. 20kvm til 50kvm er interessant (regner ikke med at der skal ikke være lager på adressen)

Kan i princippet godt være et "forkontor" til et lager eller et kælderlokale med vindue til gaden

Kender du nogen der har noget der ligner det jeg søger så skriv venligst her eller på mail.

Kontakt: niels@20v.dk

Kommentar
Fra : Jonatan83

Dato : 20-02-05 19:08

Hej:

Her kan du leje det du søger:

http://www.we.dk/

eller

http://www.kontorfaellesskaber.dk/

Mvh
Jonatan

Kommentar
Fra : NielsVH

Dato : 20-02-05 20:02

Det er et fint og hurtigt svar, og tror at jeg bliver nødt til at fortælle lidt mere om situationen..

Jeg har brugt noget tid på at søge på nettet, og det er meget nemt at finde noget der er større end det jeg søger.
Af uvisse grunde er der ikke steder hvor der kan dannes et overblik over hvad der er af "små" lejemål(ud over dba.dk - men der er heller ikke udbudt særligt mange.)
Det kan tænkes at provisionen er for lille ved de meget små lejemål..

Et kontor ville være en rigtig fin ting at have, men det er meningen at jeg skal sælge til kunderne direkte fra adressen, og det vil muligvis være lidt sværere, hvis man sidder i et kontor på 4. sal af en stor bygning..

Som det er nu er det hele gjort privat, og jeg føler ikke det giver mig 100% udnyttelse af potientalet i forretningen..
Det er også lidt et spørgsmål om pladsforhold osv.

Kommentar
Fra : Jonatan83

Dato : 20-02-05 20:11

Ok... på strandvejen på vej til Rungsted havn så jeg idag et STOR og PÆN hus som havde 2 konto lokaler til leje på 100 km hver..

Det er måske lidt lang væk, men det er det bedste tip jeg kan give dig..

Det er omkring de der 10 km væk fra centrum..

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 20-02-05 21:49
Kommentar
Fra : NielsVH

Dato : 20-02-05 23:21

Ok, men tror umiddelbart sådan et kontor på strandvejen er lige over mit leje prismæssigt..

Men hvis jonatan har en adresse, så vil jeg da lige undersøge det nærmere

Kommentar
Fra : Jonatan83

Dato : 21-02-05 08:25

Det har jeg desværre ikke, jeg kan kun huske jeg kørte forbi den igår morges..

den er på Strandvejen og ca 3 km før Rungsted havn.

Det er en hvid hus, og så er det en skilt på første sal, skiltet er ca 1 x 1½ meter (hvid) og skrevet med sorte bogstaver.

Du kan ikke undgår at se den hvis du kør dig en tur der hen af..

Mvh
Jonatan