/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
gif to bmX
Fra : holler123
Vist : 416 gange
100 point
Dato : 02-09-02 13:55

hvordan konvertere jeg mellem de to formater??? evt. et program???

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-09-02 12:51

Jeg troede at BMX var en cykel?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-09-02 12:56
Kommentar
Fra : holler123

Dato : 02-09-02 14:40

ja jeg ved jeo godt hvordan man konvertere fra gif til bmp... bmx er det format som screensavere i nye telefoner er gemt som... derfor vil jeg gerne have et program der kan gøre det for mig!!!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-09-02 13:10

"holler123" <holler123.news@kandu.dk> skrev i
news:kcIc9.49892$ww6.3407619@news010.worldonline.dk:

> hvordan konvertere jeg mellem de to formater??? evt. et
> program???vername = 'news.worldonline.dk' and Active = 1a. olie og
>

www.irfanview.com

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Accepteret svar
Fra : User

Modtaget 100 point
Dato : 02-09-02 17:01

Prøv at gem filen som bmp og lav navnet om til navn.bmx ved at højreklikke på filen og vælge rename.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 02-09-02 19:00

Hej Holler,

det gør du ved som User skriver, at gemme gif filen som BMP, og derefter omdøbe den til bmx...

det ka' godt være du i mappe instillinger ska' ha' slået funktionen "Skjul filtypenavne for kendte filtyper" fra i fanebladet "vis" før det vil lykkedes...

mvh.

Strarup