/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Familien Sørensen - Lemming sogn - Silke~
Fra : trol413
Vist : 520 gange
100 point
Dato : 20-02-05 18:39

Jeg søger en datter til Jens Sørensen født 19-07-1896 i Nisset – Lemming sogn ved Silkeborg og Marie Kirstine Hansen født 02-01-1897 i Diernæs sogn ved Fåborg.
Forældrene er gift i Diernæs Kirke 26-07-1921

Datteren er født mellem 1921-1928 i Lemming sogn. Hun bliver gift med en forpagter, han er i en periode ansat som forpagter på Lehnskov ved Svendborg. Senere flytter de til Ladby ved Kerteminde, hvor de køber en gård.

Det vigtigste er hendes navn og eventuelt fødselstidspunkt?

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 20-02-05 19:23

Hvis du ved hvor han er i 1930 eller 1940, må du kunne finde dem i folketællingen for disse år. Jeg ved de bl.a. kan læses på Rigsarkivet, men du skal have speciel tilladelse, som der skal søges om. Svaret på denne ansgøning vil du have i løbet af 14 dage - 3 uger.
Du kan naturligvis også gennesøge Kirkebogen der hvor han opholder sig

Lis