/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Office ny og gammel
Fra : Zambrotta
Vist : 403 gange
10 point
Dato : 20-02-05 18:04

Hey mit office er blevet ændret på en måde, sådan at den beder om office xp proffessional cden med frontpage, når jeg starter op - nu er min oprindelige office pakke cd altså desværre blevet væk under en flytning, men jeg har lånt en office 2003 frontpage cd fra en bekendt, mit spørgsmål er så - kan jeg smide den cd i og nærmest geninstallere office, uden at mine word-exel-powerpoint osv filer bliver slettet eller ændret ?? nogen der ved det

Kommentar
Fra : Monzzz

Dato : 20-02-05 18:13

Hej...
Er det ikke mest sikkert at lave en "backup" kopi af din dokument mappe, så kan det ikke gå helt galt for dig

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 20-02-05 18:18

jo men jeg er ikke særlig god til det der med at lave backup's - så ville bare lige høre

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-02-05 18:54

Du kan installere office "oveni" det gamle program.
Forudsat der er sammeoffice pakke, altså 2003 og
i samme sprog.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-02-05 18:59

Og husk lige det med aktiveringen.
Alle dine officefiler ligger i dokumenter mappen evt. på skrivebordet

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 10 point
Dato : 21-02-05 01:32

Du kunne også 'skodde' officepakken helt og holdent ? (...så bruger du heller ikke en 'ulovlig' licens. Man må ikke 'låne' andres programpakker til installation !!!). Der findes et gratis alternativ og med dette kan du stadig åbne, rette og gemme i såvel; Word, Exel, Powerpoint osv. formaterne.

http://www.openoffice.org/

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Zambrotta

Dato : 21-02-05 22:26

Tak for svaret molokyle.