/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Pedel (vicevært)
Fra : joker138
Vist : 2407 gange
50 point
Dato : 20-02-05 14:53

Øh jeg er kommet til at spørge i et forkert forum nemlig jobsøgning, men jeg vil gerne prøve her under uddannelser:
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor og hvordan man kan få uddannelsen som vicevært. Måske er det igenmen AF, og hvad koster det.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-02-05 15:03

Der kræves ingen speciel uddannelse, men de fleste steder foretrækkes en med håndværksmæssig uddannelse, enten smed, tømrer eller lignende, og så en god portion håndværksmæssig og teknisk snilde.

mvh dova

Kommentar
Fra : sprit73

Dato : 20-02-05 15:04

Hej joker 138,

Her kan du læse alt om at blive/være vicevært - også kaldet ejendomsfunktionær.

http://www.ug.dk/Vejledningsportal/Elementer/Guide%20til/Arbejdsmarked.aspx?article_id=jobb-ejendomsfunktionaer

Håber det hjælper lidt på vej

/sprit

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-02-05 15:09

og jeg overfører bare hvad jeg havde i den anden tråd - så er du fri for at rende frem og tilbage

http://www.ug.dk/Erhverv.aspx?article_id=jobb-pedel

Kommentar
Fra : joker138

Dato : 20-02-05 15:11

jeg taker

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 20-02-05 17:52

Hvis du er på dagpenge kan du sikkert få AF til at betale et kursus. Jeg mener at et grundkursus til "ejendomsfunktionær" tager 40 timer. Det har været udbudt ved AMU i Spjald og København. Men hvis du henvender dig til AMU kan du få nærmere oplysninger. Hvis du ikke er på dagpenge kan du få hvad der svarer til dagpengene direkte gennem AMU. (hvis det ikke er lavet om).
Men start med kontakten ved AMU og bring papirerne til AF.