/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Systemkonfiguration ????
Fra : Mr.Marley
Vist : 517 gange
50 point
Dato : 20-02-05 14:34

Hey, når jeg starter min pc kommer der en boks op der siger - at jeg har brugt systemkonfigurationsprogrammet til at udføre ændringer i måden windows starter op på - systemkonfigurationsprogrammet er i øjeblikket enten i tilstanden Diagnogtisering eller Valgfri Start - der står at jeg skal vælge " Normal start " under fanen Generelt for at starte windows normalt og annullere ændringerne

Men hvor henne finder jeg den der fane Generelt ?? Nogen der kan skrive en ret udførlig guide ?

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 20-02-05 15:06

Det eneste du skal er at sætte hak i boksen nederst til venstre om at den ikke skal vise det hver gang..

så genstart og den kommer ikke mere..

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 20-02-05 15:13

ja men hvordan kommer jeg ind i det der Generelt, det er det jeg spørg om :)

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 20-02-05 15:22

Du har ændret noget inde i msconfig.

Det fortæller den dig med den fejlmeddelse, at du kan ændre det tilbage til normalt ved at gå ind i normal start under fanebladet generelt. Det er inde under msconfig..

Men det skal du ikke, for så er dine ændringer fjernet igen.

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 20-02-05 16:05

ja men de ændringer jeg har lavet, var ikke meningen - ergo vil jeg gerne have dem fjernet og at den skal starte normalt - men hvor ligger det faneblad henne - det er mit problem, jeg kan ikke finde hvor jeg skal ændre det til normal

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 20-02-05 16:58

Gå ind i "Kør"-skriv: msconfig (enter)-generelt (Her åbner den) der skal være flueben i "normal start".

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 20-02-05 18:00

tak tak jeg har fundet ud af det nu - vinduet skulle bare lukkes ned, og så poppede det automatisk frem, men hvor skulle man også vide det fra ik ?