/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Skifte/tømme affaldsbeholder på Canon S4~
Fra : jkrjk2
Vist : 503 gange
400 point
Dato : 20-02-05 14:28

Hej!
Er der nogen, som kan give link til fotos til hvordan man selv "ordner" problemet?

Jeg skal have skiftet "affaldsbakken/-beholderen"

http://www.uktsupport.co.uk/canon/bj/s450.htm

Jeg får fejlen for Waste full.

Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 20-02-05 14:38

Waste Error Reset

1: Power off printer
2: Hold Resume button then press and hold POWER, the beeper will sound once.
3: Hold POWER and release RESUME
4: Press RESUME twice
5. Release Power button
6: When the indicator lights steady, press RESUME three(3) times. The indicator should be orange.
7: Press Power to set data

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 20-02-05 14:43

1.Tag strømmen
2.Hold"resume"samtidig tryk "power" indtil beeper lyder
3.Hold "power" nede ,slip "resume"
4.Tryk 2 x på "resume"
5.Slip "power"knappen
6. Når indicatoren lyser tryk "resume"knappen 3 x ,indicatoren skulle blive orange
7. Tryk "power" for at sætte data

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-02-05 14:51

Hvis det er det samme som på min nu kasserede BJC6300 så skal du have bunden af printeren og have fjernet alt det blæk der ligger i affaldsreservoiret.
På min lå det i en samling svampe som jeg skyllede og tørrede, men de skal nok udskiftes.
Blækket stammer fra den dyse-rensefunktion der er på Canons printere hvor der anvendes blæk som rensevæske til at løsne snavs på dyserne.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-02-05 14:52

..og derefter skal der resettes.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-02-05 14:52

..og derefter skal der resettes.

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 20-02-05 15:18

Hej igen!
Ja der ser ud til at svampen er meget våd, men hvordan kommer jeg ned til den? Bunden på printeren er helstøbt, så jeg skal løsne "noget", men hvad?
Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 20-02-05 16:08

OK step 1:
Hvordan fjerner jeg printerhovedet? Jeg søger hjælp lidt a la denne for Epson:
http://www.mwords.co.uk/pages/printers/printersHowDoI.htm#WhichCleaner

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-02-05 17:37

På 6300 modelle skulle man løfte et håndtag ved siden af blæktankene så frigjorde man printerhovedet, men så vidt jeg kan se så kan du ikke bruge de der Epson anvisninger (jeg er skiftet til Epson efter at have haft 5 modeller af Canon).
Det er faktisk noget besværligt noget, at afmontere bunden på sådan en printer og jeg vil ikke påtage mig at guide nogen til at gøre det for jeg syntes det var bøvlet og jeg er teknikker.

Annuller spørgsmålet
Fra : jkrjk2

Dato : 08-01-06 23:01

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullere derfor dette spørgsmål

Det lykkedes ikke at skille den ad, så den røg ud, ærgeligt