/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Familie Meng
Fra : BIrene
Vist : 1571 gange
22 point
Dato : 20-02-05 14:07

Jeg søger min fars slægt MENG
de er fra Haderslev omegn
min Far er født i Toftlund

V.H. BIrene

Accepteret svar
Fra : LisBJensen

Modtaget 32 point
Dato : 20-02-05 14:22

hej

Prøv på http://www.familysearch.org/Eng/Search/frameset_search.asp

Skriv Meng i Lastname
og vælg Danmark i Country, så finder du ganske mange, om din far er imellem skal jeg ikke kunne sige, da jeg hverken kender navn eller årstal.

Lis

Kommentar
Fra : senta

Dato : 20-02-05 14:26

Fra FS. prøv at søge der.
Senta

You searched for: Meng, Haderslev, Denmark, Denmark
Exact Spelling: Off
[refine search]
Prepare selected records for download

International Genealogical Index / Denmark - 9
Select records to download - (50 maximum)
1. JOHAN CARL MENG - International Genealogical Index
Gender: Male Christening: 25 FEB 1872 Frorup, Haderslev, Denmark

2. NOA MENG - International Genealogical Index
Gender: Male Birth: 29 SEP 1820

3. NOA MENG - International Genealogical Index
Gender: Male Christening: 01 OCT 1820 Hoptrup, Haderslev, Denmark

4. MARIE SOFIE JORGENSEN MENG - International Genealogical Index
Gender: Female Birth: 13 SEP 1838

5. Ellen Meng - International Genealogical Index
Gender: Female Birth: 14 JUL 1773

6. Ellen Meng - International Genealogical Index
Gender: Female Christening: 15 JUL 1773 Tyrstrup, Haderslev, Denmark

7. MARIE SOFIE JORGENSEN MENG - International Genealogical Index
Gender: Female Marriage: 01 JUN 1866 Osby, Haderslev, Denmark

8. ANNA JORGENSEN MENG - International Genealogical Index
Gender: Female Marriage: 24 JUN 1859 Osby, Haderslev, Denmark

9. NOA MENG - International Genealogical Index
Gender: Male Marriage: 29 DEC 1848 Hoptrup, Haderslev, Denmark

prev | next Prepare selected records for download

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 20-02-05 14:26

Du kan også prøve på http://ddd.dda.dk at søge på Navnet i Haderslev Amt. Det giver også en del

Lis

Godkendelse af svar
Fra : BIrene

Dato : 20-02-05 14:33

Tak for svaret LisBJensen.

Takker Dataer kommer senera

V.H IB

Kommentar
Fra : FMS

Dato : 19-03-05 16:13

Endelig har Skandinavisk Slægtsforskning (der så vidt jeg ved ikke eksisterer længere) i 1970 udgivet bogen "Slægterne Meng og Hundevad", som også er ganske omfattende. Den må kunne skaffes på biblioteker, og ellers har jeg min bedstemors eksemplar (min oldemor var en Meng), og jeg vil, hvis du har navne på forældre / bedsteforældre ret hurtigt kunne se, om din gren af familien er nævnt i den. Du kan evt. skrive på flemming@meng-soerensen.dk

Venlig hilsen
Flemming Meng Sørensen

Kommentar
Fra : BIrene

Dato : 20-03-05 18:27

Peter Hansen Født Meng Ørderup Toftlund Far Johan hendrik Hansen
Født 12091922 Død 02081997 Mor Nielsine A Christine Født Meng
Gift med
Anna Kirstine Lange
Født 29091919 Død 26021998

Jeg håber det kan bruges de er di oplysninger jeg har

V.H IB ( imail L403@hotmail.com

Kommentar
Fra : BIrene

Dato : 20-03-05 18:30

Peter Hansen Født Meng Ørderup Toftlund Far Johan hendrik Hansen
Født 12091922 Død 02081997 Mor Nielsine A Christine Født Meng
Gift med
Anna Kirstine Lange
Født 29091919 Død 26021998

Jeg håber det kan bruges de er di oplysninger jeg har

V.H IB ( imail L403@hotmail.com