/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
C&C Zero Hour
Fra : Nik_
Vist : 610 gange
70 point
Dato : 20-02-05 13:56

Nu har jeg kæmpet med det spil i 2 timer, så nu bliver jeg nød til at spørge om hjælp. Spillet i sig selv virker fint, mit første problem var så at jeg har indstalleret en patch med Boss General, som jeg egentlig også tror virker fint nok, men nu har jeg så fået et nyt problem.

Lige meget hvilken bane, hvilket land eller hvad jeg gør, så springer alle mine bygninger m.v. i luften når der er gået 2 min. lige meget hvad jeg gør, og der står jeg er blevet slået. Jeg har haft det problem før, men jeg kan ikke huske hvad man skal gøre for at slippe af med det..

Det er virkelig irriterende, håber der er nogen der kan hjælpe..

Mvh. Nik_

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 21-02-05 18:30

hmm... har selv prøvet det. hvis det bare er en plugin så se at afinstallere, men hvis det er den "officielle" patch så gå ind på EA's support side find problemet der.

btw er det kun når du spiller online?

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 22-02-05 13:57

Nej jeg spiller slet ikke online ..

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 22-02-05 14:00

Nu har jeg af- og geninstalleret igen, og nu virker det. Men nu ved jeg næsten ikke om jeg tør downloade "Boss General" herfra http://cncden.com/genmods_fanmade.shtml igen, men det er jo ikke sikkert at det var fejlen..

Accepteret svar
Fra : TheOsirisDK

Modtaget 70 point
Dato : 22-02-05 14:30

faktisk, så er den 9 boss slet ikke så go... hun har bare alles supervåben, og det er så det... jeg ville nok ikke gøre det. Selv spiller jeg kun Alexander!
Så vil jeg forresten anbefale at besøge http://commandandconquer.filefront.com/
der kan man sikkert downloade en mod magen til, og hvis du ikke allerede har så bør få fat på nogle skins til soldaterne... gotta admit de er ikke så fede...
EA skulle have ladt Westwood om at lave Generals, hvis du fulgte med udvinklingen af Generals fra starten ville du kunne forstå mig...!

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 22-02-05 16:42

Forstår dig godt, der er også meget jeg er utilfreds med, og mangler!

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 23-02-05 14:44

hmm... opdatere du inden du installere mod'en?
hvis ik du har så prøv at gå ind multiplayer og opdatere... det bør fikse det...

Godkendelse af svar
Fra : Nik_

Dato : 22-04-06 19:39

Tak