/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Lave egen tøj mærke? Polen/Tyrkiet/EU?
Fra : pepsi2005
Vist : 3234 gange
190 point
Dato : 20-02-05 12:24

Hej
Jeg vil starte egen tøj mærke. Har været i tøj branchen i snart 10 år. (egen butik/detail- salg, import af mærke tøj) men nu søger jeg nye udfordringer

Det jeg søger er: Gode fabrikanter af tøj (stil med steetwaer/sportstøj og i den gode kvalitet) men gerne og helst i samme LAND (da div. Rejser/udgifter/fragt/tid ville blive minder ville jeg tro, i det lange løb)

Jeg tænker på at eks. Polen, Tyrkiet, Syd EU eller anden sted hvor det ikke er for langt fra DK.
Jeg har søgt her på nettet længe, men har ikke rigtig fundet det "rigtig land/område" at starte i og de rigtig fabrikanter.

Intr. område er:
Jeans, hætte/sweatshirts, Caps, Sports sæt, T-shirts osv.

Håber at nogen kunne give et godt råd, evt. links, anbefalinger, "alt kan bruges"

Kommentar
Fra : ladywear

Dato : 22-02-05 10:16

Hvis du vil lave dit eget toj merke kan jeg hjelpe dig fra Thailand det er billigt og godt
bigguyxl@bigguyxl.com

Peter

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 22-02-05 10:50

Hej Pepsi
Bebepan i Tyrkiet har noget kanonbilligt tøj - deres web side er ikke oppe ~ kan ses på flg. link http://bebepan.com.tr/
Vi har brugt dem til vore nordlige kunder og kan oplyse at priser / sortiment er kanongodt
Deres adresse er Bebepan Samanyolu Örme Sanayi Istanbul
Jeg har nogle billeder fra ders sidste kollektion
mvh
krakgt

Kommentar
Fra : pepsi2005

Dato : 04-03-05 10:02

Det var ikke meget i kunne ryste op med :-/

Kommentar
Fra : GRENN

Dato : 09-03-05 22:55

hey PEPSI... Er i gang med T shirt salg import/export så hvis det er noget må vi skrives ved Tøj fra TYRKIET OG ITALIEN

Kommentar
Fra : pepsi2005

Dato : 10-03-05 08:32

Hej Green er det andet end T-shirts, fortæl fortæl

Kommentar
Fra : GRENN

Dato : 10-03-05 12:58

hey..i øjeblikket er det t_shirts vi kører men vi er i gang med undertøj --Bukse-shorts.. strømper-- jakke sæt-- bluser-- bukser-- trøjer- det kort og det lang det r billigt godt og god kvalitet.. lige fra frabriken til køberen....

Kommentar
Fra : asserm

Dato : 17-03-05 17:12

Jeg har en hel del kontakter til fabrikker i Moldova hvor jeg arbejder.
Du kan kontakte mig på mail@asser-mortensen.dk