/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
elementhuse
Fra : freddiemercury
Vist : 2388 gange
200 point
Dato : 20-02-05 09:55

jeg har hørt at man kan bygge et 180m2 stort hus med 60 m2 garage til
1,2 mill + grund det skulle være opført i element af en eller anden slags
nogen der har viden om byggefirmaer og kvalitet af dette ?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 20-02-05 10:21

Hej
Har ikke selv erfaring med elementhuse, men du kan jo prøve at surfe lidt rundt på denne side http://www.danskbyggeinformation.dk/spg.asp?si=pg39
Hygge...
Søren

Accepteret svar
Fra : sprit73

Modtaget 200 point
Dato : 20-02-05 13:13

Hejsa,

Her har du et link til et byggefirma som bygger rigtig billigt "i elementer"

http://www.hjemas.dk/index.htm

Håber du kan bruge det

/sprit

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-02-05 13:27

sprit
Det er sikkert ikke det link spørgeren er ude efter, for det fik vedkommende allerede i sit spørgsmål om samme emne tidligere på måneden

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-02-05 13:39

Det kan være du tænker på www.eurodan-huse.dk/

De reklamerer med de priser du nævner. Og bruger meget systemet med integreret stor garage.
Der er godt nok ikke opgivet nogen priser, men de har en serie de kalder Euro-huse hvor priserne ligger på 6-7000 pr kvadratmeter alt efter beliggenhed (Jylland ell. Sjælland).

mvh dova

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 20-02-05 13:46
Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 21-02-05 08:08

Tak for svaret sprit73.