/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
adgang nægtet
Fra : maxikurt
Vist : 437 gange
100 point
Dato : 19-02-05 23:28

efter min maskine gik ned har jeg sat en anden harddisk i men kan nu ikke komme til de billeder jeg har liggende på den gamle disk den vil åbne alt men den mappe jeg skal ind i sige den bare adgang nægtet.
der var opstarts kode på den inden den gik død, er der nogen steder man kan fjerne det , skrivebeskyttelsen er fjernet men intet hjælper.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-02-05 23:47

Har du prøvet at trække mappen over hvis du åbner to vinduer et med det gamle drev og et med det nye ??
Mvh Sune

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 19-02-05 23:49

Har du samme program til billederne som på den gamle disk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-02-05 23:53

Når du højreklikker på mappen kan du vælge Åbn med ..og så forskellige programmer der kan behandle billeder.Har du prøvet de forskellige muligheder ??
Mvh Sune

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 20-02-05 00:01

Går udfra du er logget ind som adminstrator?
ellers som Sunowich siger 23:47

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-02-05 00:26

Prøv at ændre dit loginpassword på den nye harddisk til det samme som du brugte før.
Desuden kan man trykke F8 ved opstart og køre i fejlsikker tilstand, så kan du hente det du vil.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 20-02-05 11:27
Kommentar
Fra : maxikurt

Dato : 20-02-05 13:09

Så er det kommet til at virke ved at overtage ejerskabet af mappen.
takker alle sammen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-02-05 15:06

Ok så husk at lukke spørgsmålet ved at accepterer ud for den der besvarede dit spørgsmål
Mvh Sune

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 20-02-05 22:47

Hej maxikurt

Du skal acceptere et af svarene for at lukke spørgsmålet, hvis du altså har fået tingene til at virke !

Hilsen Preben