/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
Overførsel af kalender fra Outlook
Fra : Jaffe123
Vist : 634 gange
100 point
Dato : 19-02-05 13:58

Jeg har en Samsung E330 som jeg forsøger at overføre Outlooks kalender til via Easy Studio. Jeg kan ikke få det til at virke. Hvad skal jeg gøre? Er der anden software der er bedre til det?
Jesper

Accepteret svar
Fra : CiberAmigo

Modtaget 110 point
Dato : 19-02-05 14:13

har ikke selv Outlook, men har lige kigget på min Kontact.
Prøv at se hvilke fil-formater Uotlook kan eksporterer til og hvilke fil-formater Samsung E330 kan importerer fra!!

Håber du så kan finde et fælles format du kan bruge.

Med venlig hilsen
CiberAmigo

Kommentar
Fra : Jaffe123

Dato : 20-02-05 08:57

Det har jeg prøvet uden at kunne finde en match. Hvordan finder man i øvrigt ud af hvor calenderen gemmes på PC'en?

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 20-02-05 16:27

Jeg har lidt svært ved at hjælpe mere da jeg kun burger Linux.
Enten må der stå noget i manualen til din telefon, ellers kan du se om du kan istallere forskellige formater til Outlook, det er mit eneste og desværre sidste bud.

Med Venlig hilsen
CiberAmigo

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 20-02-05 16:27

Jeg har lidt svært ved at hjælpe mere da jeg kun bruger Linux.
Enten må der stå noget i manualen til din telefon, ellers kan du se om du kan istallere forskellige formater til Outlook, det er mit eneste og desværre sidste bud.

Med Venlig hilsen
CiberAmigo

Kommentar
Fra : Jesfrivi

Dato : 20-02-05 17:14

Tak for hjælpen alligevel. Jeg vil gerne tildele dig points men er noget i tvivl om hvordan jeg gør det.
Jesper

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 20-02-05 19:14

Der skulle gerne være en knap over højre side af de kommentarer som er givet til dit spørgsmål, den klikker du bare på så skulle det være i orden.

Med Venlig hilsen
CiberAmigo

Kommentar
Fra : Jesfrivi

Dato : 21-02-05 15:12

Jeg kan ikke se nogen knap (?)
Jesper

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-02-05 11:24

Vi andre kan ikke se accepter tekstboxen på et spørgsmål du har stillet det er kun dig der kan se det og det sidder lige over denne kasse jeg har skrevet i højre øverste hjørne
Mvh Sune

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-02-05 12:26

log ind som jaffe123 og klik på accepter

Godkendelse af svar
Fra : Jaffe123

Dato : 26-02-05 13:40

Tak for svaret CiberAmigo.