/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Præmier på Kandu, er det en by i Rusland~
Fra : zonker
Vist : 592 gange
73 point
Dato : 01-09-02 23:07

Er der nogle der har erfaring med Kandu og præmier ?

Hvor lang tid er de undervejs ?

Har i været heldig og modtage den, hvis i har modtaget den ?

Hvad har i gjort for at modtage månedens præmie og Hvordan reagerede de på Kandu ?

Ja jeg stiller alle disse spørgsmål, med fare for at de sletter det....

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-09-02 23:27

Hej min gode ven Zonker
Hvorfor stiller du lige det spørgsmål?
men jeg kan da fortælle at jeg har været heldig at vinde to gange,en mp3/cd afspiller og en tråløs mus og tastatur
to gode ting som jeg er vældig godt tilfreds med,og kan da oplyse at der gik cirka 14 dage fra jeg var udtrukket og til jeg have præmierne.

PS-Noget andet jeg ikke helt forstår ved denne udtrækning som er sket idag,til middag var Strarup udpeget som vinder,og nu kan jeg læse at det er EP som har vundet,hvordan hænger det sammen?

MVH og godnat når den tid kommer
Brian

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 02-09-02 19:11

Fordi nu er der gået nogle måneder og jeg har skrevet til dem og intet set til det man skulle have vundet.

Selvom man mailer dem får man godt nok et svar, men deres præmie udebliver....

PS : Er ikke den eneste som har problemer i den retning.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 02-09-02 20:49

Til Zonker
Jeg har mailet til dem flere gange i anden forbindelse. Jeg har aldrig fået svar.

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 73 point
Dato : 03-09-02 13:54

Hej Zonker,

de har vist haft nogle problemer med deres levandør, samt noget sommertravlt...

Til Briani,

eh... det var vist fordi de havde været ved at opdatere deres præmieagent at der er sket en fejl... så jeg først stod som vinder... men jeg fik denne mail tilsendt der forklare det...

---------------------------------------------------------------------
Kære Strarup,

Der er desværre sket en fejl med vores automatiske præmie agent.

Vi har i denne måned opdateret vores præmie agent, og den skulle køres for første gang, med de nye opdateringer i dag.

Dette gik desværre ikke som forventet, eftersom du modtog brevet som månedens vinder. Dette er desværre en fejl, for det var e.p som rent faktisk blev udtrukket set ud fra databasen synspunkt. Vi beklager meget denne store fejl, og vil straks gå i gang med at finde fejlen.

Håber du har forståelse for dette, da skaden allerede er sket.

Teamet bag Kandu.dk

PS! Vi er klar over at du stadig mangler at modtage de to forrige måneders præmie, dette skyldes at vi endnu ikke har modtaget præmierne fra vores leverandør. Vi har rykket dem og forventer at kunne afsende det til dig ikke senere end 10 dage fra dags dato.
------------------------------------------------------------------------------

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : briani

Dato : 03-09-02 14:33

Til Strarup
Tak for din kommentar som forklarer alt
MVH og en forsat god sommerdag
Brian

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 03-09-02 21:45

Hmm...

Strarup fik du nogensinde din præmie eller hyr gik det ?

MJ

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 09-09-02 19:33

Hej alle!

Hm ........ ..... .... ... .... . .. . ... .. så meget l... - for nogle point - præmier, som der ovenikøbet er problemer med at modtage.

Afskaf de præmier - vi kan sagtens klare os uden - giver fnidder, fnidder og atter fnidder.

Mvh
Bjarne H

P.S. Det er s.. for dårligt, at der ovenikøbet også skal være vrøvl med at modtage de præmier, der er kernen til at fniddder.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 12-09-02 18:23

Ja, det må du nok medgive mig.

Nu er mit spørgsmål så, hvornår vågner kandu.dk op og besvarer spørgsmålet, da det var stillet til dem...

Gad vide om løsningen er forbrugerklagenævnet ??

Kommentar
Fra : Kandu.dk

Dato : 12-09-02 20:47

Zonker nu går den altså ikke mere. Når man vinder en præmie på kandu.dk står der i brevet man får tilsendt, at man skal have skrevet sin rigtige adresse inde i sin profil indenfor de næste 14 dage for at modtage præmien.

Din profil var tom i 2 måneder efter du blev udtrukket. At vi så ser gennem fingerne med dette, og bestiller præmien til dig 2 måneder senere end beregnet, mener vi er flot fra vores side. Det er ganske usmageligt at se, at du nedlader dig til, at både skrive et spørgsmål om emnet, og samtidig skriver et tip herom, når man tænker på at vi allerede har skrevet til dig, at vi ville bestille præmien efter stormen fra sommerferien havde lagt sig.

Præmien er skam bestilt for ca. 10 dage siden, og skulle komme i hus i løbet af denne uge.

Frem over hvis du har et problem med vores måde at styre kandu.dk, så bedes du skrive det i en e-mail, og lade være med at skrive den slags her på sittet for det gavner ingen.

Med venlig hilsen

Kandu.dk

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 12-09-02 21:05

ZONKER

Ja det fortæller jo lidt om hvad du er for et slags menneske.

Godkendelse af svar
Fra : zonker

Dato : 12-09-02 22:25

Tak for svaret strarup.

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 16-09-02 11:56

zonker...???