/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Max Payne på XP
Fra : Hinke
Vist : 399 gange
20 point
Dato : 01-09-02 22:35

Hej. Jeg har købt Max Payne til min computer hvor jeg havde Win 98, og det virkede fint. Da jeg senere fik fat i Win XP, virkede spillet ikke mere, hvordan for jeg det til at virke?
Jeg har prøvet at ændre kompabilitettilstanden men det lader ikke til det virker, jeg kan dog spille Epilogen i spillet.
Geninstallation virker heller ikke.

Accepteret svar
Fra : Caine

Modtaget 30 point
Dato : 01-09-02 23:12

Hej

I spillet GTA 3 er der et grafisk problem med teksten... Men kan ordnes med en simpel updatering fra microsoft....
Det er muligt at deter samme problem med Max Payne .... updateringen hedder: "Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe"
kan hentes på: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;q306676&

Hvis linket ikke virker prøv at søg på http://www.google.com

Held og lykke

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-09-02 21:40

Hej Du
skal hente de nyste driver til dig grafitkort
sår virker det
mvh marin
"Hinke" <Hinke.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:jKuc9.45561$ww6.3301931@news010.worldonline.dk...
> Hej. Jeg har købt Max Payne til min computer hvor jeg havde Win 98, og
> det virkede fint. Da jeg senere fik fat i Win XP, virkede spillet ikke
> mere, hvordan for jeg det til at virke?
> Jeg har prøvet at ændre kompabilitettilstanden men det lader ikke til
> det virker, jeg kan dog spille Epilogen i spillet.
> Geninstallation virker heller ikke.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-09-02 21:57

"Hinke" <Hinke.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:jKuc9.45561$ww6.3301931@news010.worldonline.dk...
> Hej. Jeg har købt Max Payne til min computer hvor jeg havde Win 98, og
> det virkede fint. Da jeg senere fik fat i Win XP, virkede spillet ikke
> mere, hvordan for jeg det til at virke?
> Jeg har prøvet at ændre kompabilitettilstanden men det lader ikke til
> det virker, jeg kan dog spille Epilogen i spillet.
> Geninstallation virker heller ikke.

Opgrader spillet til V1.05

http://www.3drealms.com/max/downloads.html

--
Peet - DK
Right now im suffering from memory loss and deja vu at the same time.
I think i have forgotten this before?
www.sitecenter.dk/peets-inferno