/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hvad koster en maler??
Fra : AhHaIC
Vist : 802 gange
50 point
Dato : 19-02-05 09:24

Hey folks... Nogen der har en ide om hvad det koster at få en maler til at male et rum på ca 18kvm med maling osv?

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 19-02-05 09:36

Google
Søgeresultaterne 1 - 10 ud af ca. 67.200 for malere

Er det plastic maling eller guldbronce?Maskintapet eller relief?

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 19-02-05 10:31

Hvad kan jeg bruge dit svar til ole?? Hvorfor gider du overhoved bruge tid på at skrive?? Du er dygtig du kan gå ind på google og søge på "maler".. Hvad kan jeg bruge det til?? Har brug for en der har noget konkret viden eller erfaring eller en der ER maler til at give et bud på at male et traditionalt rum med tapet.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 50 point
Dato : 19-02-05 11:20

4000-5000 kr koster de vel nok med matrialer
ring dog til en lokal maler og få et bud det er gratis

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 19-02-05 13:15

Gør som rotw siger, og ring derefter til et mindre nyopstartet firma, tilbyd dem det halve,og spørg om de vil gøre det sort.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 19-02-05 13:57

Hvis du havde lagt lidt mere relavans i dit spgm,kunne det være du slap for intetsigende svar på et intetsigende spgm
Jeg personlig kan male det for 300 kr,men jeg er ikke sikker på du er tilfreds med resultatet.Jeg tvivler på der er ret mange malere der ved hvad osv er

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 19-02-05 14:18

Tak for dit svar ole.. Håber du kan hjælpe en anden gang..

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 20-02-05 06:44

Du skal nok regne med at give 4000 til 5000 for det som rowt siger.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 21-02-05 13:48

http://www.lokalshop.dk/
Hvis du mangler en håndværker!!

Godkendelse af svar
Fra : AhHaIC

Dato : 23-02-05 13:52

Tak for svaret rotw.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-02-05 15:57

det var så lidt