/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er der sket noget mens jeg var væk ?
Fra : bennymanden
Vist : 743 gange
82 point
Dato : 18-02-05 21:25

Hejsa.
Ja, så blev det week-end igen - langt om længe.
Snevejret fortsætter, så det har vi vel nok vænnet os til, eller hvad ?
.... ellers sker der vel ikke en hel masse - NYT mener jeg

Keldd har fået ny udbyder - ans vil IKKE lukke sine spørgsmål - og arne.j skælder ud som sædvanlig .......... er der ikke nogen som har oplevet noget rigtig spændende eller som sidder og brænder med en "skideballe" til en eller anden - så kom frem med det.
Keldd - du lukkede tråden, før folket havde talt !!! - jeg har talt med både BjarneD og natmaden, så du kan bare vente dig
...... eller er det hele bare sådan jævnt skidekedeligt

i alt fald vil jeg ønske alle en rigtig god week-end

hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 18-02-05 21:30

DET HJÆLPER IKKE AT PRØVE
_________________________________

Jeg lukker IKKE tråden før jeg har fået et udtømmende svar - jeg er sådan set ligeglad med om det bliver i år.
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-05 21:39

reagerer kraftig over din overskrift ...øhhh skulle vist have været

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-05 21:39

I har netop hen til click herovre til den bevis data kontrol fri ret til tillade jer hen til spille nemlig den til sjov dobbelt og mig og alle andre og Kandu en til fra torsk med meget ubehageligt. Så kan det forstå være uegennyttigt måske personligt.

Og så gider jeg ikke høre mere vrøvl

Ps. Ret selv eventuelle stavefejl!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 18-02-05 21:53

- jeg prøvede at rette stavefejlene creamy - så lyder det endnu sjovere

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-05 21:55

Der var ingen stavefejl, din finke, blot en finte

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-05 21:56

hvor mange fandt du benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 18-02-05 21:56

.... - overskriften er med vilje, da jeg var klar over at visse kandu´ere straks får associationer i en bestemt retning, når netop denne sætning fremføres
jeg må skuffe med, at jeg ikke har nogen dobbeltprofil, i alt fald ikke endnu

<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 18-02-05 21:58

Jeg må i retfærdighedens navn sige, så vidt jeg kan se indeholder kommentaren ikke en eneste stavefejl, men ordsammensætningen får en etnisk danskers nylige indlæg i TV-avisen til at lyde ganske rigsdansk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-05 22:00

creamy. finker er da fugle - evt. øgenavn til visse kvinder - benny en finke ??????

(ikke noget med mad ang. finker igen vel !!!!)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-05 22:00

VED godt der også er hanfinker

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-02-05 22:00

Har du været væk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-05 22:01

emesen dog - faldt du i søvn

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-05 22:01

Du ber' selv om det bennymand. Hvis du ikke lukker tråden, så pudser vi lillearne på dig, og så får du at vide at du er sgu 500% dum og dum i roen, en fissehøg, en liderlige hanhund, en vatpik, en krampeonanist, en psykopat, en spytslikker og så er du hjernesvag LOOL

Og så klager han bagefter til Kandu over, at du ikke lukker dit spørgsmål.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 18-02-05 22:03

.... jamen emesen - siden i morges, det er squ da længe
.........................................................................
og når så jeg har set hvor meget der kanske på kandu - bare i løbet af en enkelt dag, sååå .....

<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 18-02-05 22:06

Klumme > har du ikke set når Keldd har er efter mig med rørtangen ?

jeg bliver beskyldt for undergravende samarbejde med både BjarneD og natmaden - så pas i bare på (også arne.) - jeg er ikke alene

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-05 22:10

Nææ det er du vel ikke, lool - men der skal mere end en rørtang til at banke noget brugbart ind i skallen på det monster

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 18-02-05 22:12

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-05 22:19

Jeg er nødt til at smutte, men hvis der blir' noget med det der monster, så ring til 3314 1448 og spørg efter mig.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 18-02-05 22:35

OK - Klumme, er det derinde de kalder dig "Den glødende Blyant" ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-05 22:37

hah - hvad kaldes du så benny ???????

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 18-02-05 22:41

hah - mirit > det lader jeg være op til andre - bare det ikke er tidligt op om morgenen (Især ikke de dage jeg har besluttet at sove længe) - ja, så kan de squ kalde mig lige hvad de vil ............

<\\Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-05 22:43

ÆV

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 18-02-05 23:03

SKÅL holniels - jeg har snart tømt 1 fl Nordsøolie - Uhmmm...
lakrids du ved (-men 40%)

<\\Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-05 23:08

henter lige den anden drukmås

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 18-02-05 23:10

Jada,vet det Benny,er fint som brækkmiddel,drikker bare litt pils her,må jo betale en formue for stærkere drikke,men en stor skål til deg i pils fra meg

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 18-02-05 23:10

Ja Ja Skål holniels-bennymanden og andre weekend-drankere

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 18-02-05 23:11

Hallo miritdk,er der flere der drikker her???? ,få navnet da

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 18-02-05 23:12

Godt mirit
.... det var faktisk løgn da jeg skrev 40% -
her kommer fakta, direkte fra flasken .......
Citat
Glider ned som olie
NORDSØ Bitter
Udvundet af Skumsprøjt, Havgus og Søforklaringer.
36 % vol
En barsk bitter, der sætter ild
til Sømandens hjerte med sin
kraftige lakridssmag

så kom ikke her .....

<\\Benny

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 18-02-05 23:13

Uff da Reset,weekend?,kort tid det jo

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-05 23:13

bvadr - holder mig til ikke alkoholiske drikke - og kommer ikke der

holniels så vidt jeg kan se er der da

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 18-02-05 23:16

Hejsa på dig holniels - litt pils PUHA - jeg var lige bange for at det var lett pils
Nu er jeg mere rolig - den er ret god den olie, men bagefter tager jeg også en pils
så SKÅL med dig holniels

hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 18-02-05 23:23

Jo tak <Reset> --- skål til dig også

Ja, ved du hvad - sne, sjap koldt derude - skideglat og farligt - så hellere en lille dram herinde i varmen, med forvisningen om, at det næste der "Haster" er at ramme puden, engang lidt senere

så har jeg det squ helt godt du

<\\Benny

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 18-02-05 23:23

->Benny
Troede du efterlyste noget nyt---den sidste halve snes indlæg forekommer det mig at jeg har set før

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 18-02-05 23:24

Hej dabj > jo, men som du ved, så er der ikke meget nyt under stjernerne

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 18-02-05 23:28

Jeg har faktisk lige siddet og læst om en test af "Fladskærme" i sådan et PC-månedsblad. Ganske interessant læsning, de er faktisk heller ikke så dyre længere.
Så måske skulle man ......

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 18-02-05 23:30

Med hensyn til fladskærme--købte en Amitech i går i Merlin 2995,-

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 18-02-05 23:31

17" med Tv-tuner

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 18-02-05 23:32

Hvorfor f-- er en 17" flad på samme størrelse som en 19" VGA ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-05 23:33

fordi der ikke er de store kanter udenom (sagde en lille pige til mig)

hvilken model er det dabj ???????

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 18-02-05 23:37

Er den lige så stor som en 19" VGA ? ok - ja det er jo så med TV-tuner til 2995-
Den bedste i testen er en SONY til 4295-
....og det bedste køb i testen er en HP til 2295-

jeg sidder ved en 17" Packard Bell - men egentlig, så fungerer den jo udmærket, den fylder bare så pokkers meget

.......... <\\Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-05 23:39

mææænd altså - lol - er det ikke ok bare man har en skærm der kan bruges ???

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 18-02-05 23:40

model 910 (står i hvert fald på kvitteringen), Men skærmen måler sgu' det samme som min gamle 19"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-05 23:40

ja det er rigtigt - der er hulens til forskel

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 18-02-05 23:42

->meritdk
Mit problem var bare at der knap nok var plads til tasteturet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-05 23:43

haha - godt man har et ordenligt bord her

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 18-02-05 23:43

JO JO - mirit, men prøv nu lige at se for dig alle de alternative anbringelsesmuligheder og "andre" steder i hjemmet man kan sidde med sin Computer, hvis skærmen pludselig kun er et billede på væggen og selve "kassen" den bare kan anbringes henne i reolen ved siden af stereoanlægget, resten du ved, tastatur - mus - netforbindelse - printer - det er altsammen trådløst
- så det vil jeg prøve een dag, det siger jeg dig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-05 23:44

dabj kan du ikke hænge det op - det kan jeg faktisk

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 18-02-05 23:46

Har ingen problemer med plads efter at jeg har fået den flade, men før den stod VGA'en op mod væggen

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 18-02-05 23:48

En VGA- skærm kan da også sagtens hænges op mirit - ude på mit lille værksted har jeg hængt en 17" op i patentbånd, hvis du kender det ?
Sådan lige op under hylden, fint så er bordet frit, og benene på kontorstolen blev forlænget 15 cm, så passer det både til "arbejdsbordets højde og ud for skærmen, som er ophængt så den peger lidt nedad

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-05 23:48

LOL@bennymanden.grin

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 18-02-05 23:49

Så får man sgu' da hold i nakken

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 18-02-05 23:52

Men det er nemmere at få øllet til at løbe ned

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-05 23:52

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 18-02-05 23:52

Den er jo også kun til "værkstedsbrug" ikke de lange aftener og nætter, så forgår det her inde, der er også bedst derude om sommeren, selvom jeg da har en el-ovn kørende når jeg er derude
- men der er som sagt hurtigt flere grunde til at sådan en flad en ville være at foretrække

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-05 23:53

troede jeg benny klarede med rør

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 18-02-05 23:55

Samme her dabj,har en 22" Sony,fylder jo alt for mye,er lige plass til keyboardet foran + en pils,men ser alt tydeligt på den jo,ha ha

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 18-02-05 23:55

nå--jeg må hellere kravle i bunken---skal tidligt op og på havjagt

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 18-02-05 23:55

Nåååå - øllet, no, no -nej det løber om det så skal være opad i frostvejr
helt rigtigt mirit, der fås da så meget pænt i rustfrit i vore dage

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 18-02-05 23:58

->holniels
Hva' faen'--stiller du pils fra dig???

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 18-02-05 23:58

ok - dabj, god fornøjelse - det bliver tåget og skidekoldt, så der skal i alt fald lyst til ...
du må sove godt........ Vi er her stadigvæk i morgen
godt dabj

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-05 23:58

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-05 23:59

sov interessant dabj

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-02-05 00:00

I må hygge jer

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 19-02-05 00:04

jada dabj når boksen er tom,ingen grunn til holde for længe på den jo,men en rigtig til deg

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-02-05 00:17

fik lige det her link - sødt
http://194.239.0.1/images/m/ilike.swf

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-02-05 00:35

tror jeg må finde dynerne - sov sødt

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 19-02-05 00:49

Den var da helt sød mirit

Kandu sove godt

go´nat
<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-02-05 09:35

bennymanden -> Det hedder ikke : .., mens jeg var væk, men ; .., medens jeg har været væk ?

Idag vil jeg tillade mig, i anledning af week-end og damebesøg, at drikke spirituosa, så der kan forventes ganske uforståelige indlæg og mere vrøvl end sædvanligt fra undertegnede i løbet af eftermiddag-/aftenen !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 13:01

Wrong Molo. Det hedder 'har der været noget' og ikke spor andet
Har I forøvrigt bemærket, at kandu idag er blevet så meget hurtigere end igår, at man ikke længere kan nå at sætte vasketøj over - hente kaffe - lave frokost - eller noget som helst andet mellem svarene?!

Synes godt, at de liiige kunne speede lidt ned igen

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 19-02-05 13:07

...medens jeg har været væk, er der ikke sket ret meget
Helt fint Molo - jeg glæder mig til dine indlæg i løbet af, > mere og mere alkohol

Week-end er jo godt nok, men "damebesøg" ???
...så må du passe på med alkoholen, der er visse ting, som ikke altid virker sammen

meeeeennn - God fornøjelse </MOLOKYLE> og god week-end

mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 19-02-05 18:00

De er allesammen i Bella for at se på motorcykler

........ undtagen holniels og mig !!!

Skål du gamle

<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 19-02-05 18:03

Ha - der så jeg det kl. er ca. 12 - 13 minutter foran hos kandu.dk ..........
smart nok, på den måde er der ingen der opdager hvis de kommer til at vente 10 min. for langsomt det går det

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 19-02-05 18:30

Skåll Benny,trodde jeg var tidlig på den
Er du sikker på alle er der

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-02-05 18:38

Det må du undskylde benny, har slet ikke set din tråd her,har haft lidt om ørene,
jeg har enda åbnet en ny i Smalltalk, fordi alle kedede sig, kom over og vær med.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-05 05:52

ja - ja - så må vi jo give den en seddel:

http://www.sunesen.net/Tegneserier/tegneserier%202/1000%20KR.gif

og lidt poænger ............

GODMORGEN - kom i bare med lidt uartigheder

mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-02-05 06:07

Svaret et JA. Hvad Pok..er havde du forventet. Der har været sjov i mange tråde, Denne Weekend-tråd lavede Keldd.
Det har også været sjov i andre tråde. ØvBøv.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-05 06:12

Godmorgen arne ............ eller go´nat

jo - jo ....... når det engang imellem var muligt har jeg da også deltaget i Keldds tråd -
.... ja og et par steder mere
Nu skal der soves (72 minutter i timen)

mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-05 06:14

Jeg ønsker alle kandu´ere en rigtig god søndag

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-02-05 07:28

hov hov havde jo helt glemt lige at checke af her - så god søndag herfra også

benny - kan du ikke lige sove 120 min i timen i stedet for - så kan du nå at nyde søndagen langt bedre (alternativt lave morgenmad til familien - gøre rent - vaske osv før du går igang med kandu igen )

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-02-05 10:22

...øøøjjj, mit lille hoved. Nå, men :

Jeg havde lavet dejlige ovnstegte andelår med hakkede mandler, appelsin og svedsker, garniture og den fede brune sovs alle godt ka' li'. Den finske nøgendanser gik dog ret hurtigt efter tallerkenerne og piberne var tomme, men the1best blev hængende til der ikke var mere vin/øl.

SÅ.... gik jeg på et af de lokale spruthuse

...mere fest

..efter et kort skænderi om almen dannelse med en opblæst nar af et røvhul og skidenspræller, mellem undertegnede, tjeneren og min gode ven Store-Thomas om, hvem der skulle smide hvem ud, røg jeg i et rask lille slagsmål med ugerningsmanden. Dette resulterede i et fint besøg af etaten, såvel civile uro'er (..der er i forhøjet beredskab, her i nærheden af Ama'r hospital), såvel som ordensmagten i fuldt ornat med hunde. Desværre var barylen stukket af inden de kom, så de nøjedes med at sige :
Citat
Jamen, g'aften Mortensen ...kommer du også hér ??? Dig møder man da efterhånden alle vegne, hvor der er støj !!!

De forlod derefter etablisementet i god ro og orden

Øv.. jeg nåede kun at pande idioten en 2-3 stykker

Nu er det bleven tørlagt hverdag og der er desværre laaaaaang tid til den 1. Hold kæft, hvor jeg dog ellers savner disse eskapader i beruset tilstand

</AFHOLDSMANDEN>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 10:48

Sig mig slåsser du når du drikker Molo?! og sig mig lige, hvad bruger du til at slå med?! ja undskyld, men med tanke på dine armes størrelse og omfang (små) så må du jo næsten medbringe et eller andet skræmmende

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 10:49

En rørtang?!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-02-05 11:58

creamygirl -> Jeg kan finde på at slå igen ....også når jeg er ædru !!!

Min fysik fejler intet

Jeg er lynende hurtig, smidig, udholdende og kan med nogen anstrengelse bære min egen vægt

</PACIFIST>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 12:06

En bisse?!

Fint med mig, jeg går ikke selv af vejen når/hvis jeg bliver provokeret

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 12:16

Ahhh Molokyle. Klap hesten din blære-r.. LOOL

Med de polioramte overarme jeg så på billedet af dig på din hjemmeside, så kan det da højest blive til en trussel om at det smitter

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 12:19

Vær lige ordentlig Klumme. Synes nu ikke der er meget blær i denne udtalelse.

Citat
og kan med nogen anstrengelse bære min egen vægt

Eller er det bare mig, der tolker forkert?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 12:23

Hvad hjælper det dog i et slagsmål, at man hænger og svæver 10 cm. over gulvet for egen kraft....... ud over overraskelsesmomentet.

Jeg er da ordentlig...... synes jeg da selv

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 12:27

Kender godt typen, der ALTID mener de selv er gode kanduer, men samtidig overser, at det ikke altid er tilfældet
Ingen nævnt, ingen glemt (heller ikke mig selv...lol).

Overraskelsesmoment?! Jo det vil jeg mene det kunne være, hvis man stod overfor et svævende individ der vil slås...lol

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-02-05 12:28

Det var satans molo, jeg er impo, nah det er ikke det rigtige ord, jeg ved ikke hvad der er det rigtige ord,

men ring lige i god tid næste gang, så kommer jeg og fotograferer.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 12:31

Jeg har sgu da ikke sagt, at jeg var en ordentlig "Kandubruger" LOOOL

Det var da IRL jeg mente *SS*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 12:31

Så vil jeg sq med Keldd Jeg hjælper Molo med at holde balancen (og jordforbindelse) mens du trykker billeder...lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 12:32

Og så skal du forresten ikke "snerre" af mig, så bladrer jeg bare over på en anden side *hihi*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 12:33

Nååå ok Klumme - så glem hvad jeg skrev

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 12:34

lol,,,så bladre for hulen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-02-05 12:35

creamy:
Du må godt komme med, men du må love at stå helt stille.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 12:36

Nååå det vare bedre - Jeg troede sgu lige du var pissesur (morgensur) *SS*

Øhhhh forresten, hvordan glemmer man noget der ER sagt, skrevet - Den har jeg aldrig rigtigt kunne lure af

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 12:37

Godt lillearne ikke så det......bladre i bydemåde hedder sgu da "Bladr" LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 12:43

Keldd

Jeg står helt stille så...men hvorfor egentlig det?!
Skal jeg være statue?! - så gider jeg sq ikke. De kan jo ikke hverken drikke øl eller noget som helst andet.

Klumme

Jeg er sq morgensur (eller rettere sagt var)...nu du nævner AJ, så er det hans skyld!
men det taler jeg selv med manden om

Han kan bare rette mit bladr(e). Han har sikkert tid nok til det - og jeg har intet imod røde streger i mit diktathæfte...lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 12:47

Typisk Vestjysk.... *SS* surhed går hurtigt over og smilet breder sig *Dejligt*

AJ Du har formodenlig set hans måde at administrere sin egne regler på ik??

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-02-05 12:52

creamy:
Husk på jeg er selv fra Amager, vi vil helst ikke have pigerne slås på

vores værtshuse,......derfor. Jo du kan godt side forsigtigt og nippe til en citronvand.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 12:53

Da det alligevel er en smalltalk, så skal du lige ha' ros for din formulering i den tråd m. justuniverse, hvor du skrev: "Med tanke på at mennesket har den egenskab, at det som oftest er mere påpasselig med sin styrede adfærd..... osv

Du ramte lige plet *SS*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 12:57

Mange tusind tak Keldd. Må det være en nikoline vand?! eller skal det være den billige Skjold model?! ...din nød *S

Øhh tak Klumme Gider du ikke godt lade være med hele tiden at rose mig. Jeg har hørt, der er nogen der ikke bryder sig om det - og det kan vi jo ikke have

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 13:02

Ros og ris som fortjent BASTA

But no offence, er det ikke det du plejer at sige *LOL* Osse til dig Molokyle. Jeg kan sgu da osse løfte min egen vægt - Jeg gør det bare af 2 gange

Vil lige smide mig et par timer til tonerne af Giro 413 - Har sendt 8 kr. til fattige børns fodbespisning og ønsket BFS' "Someone like you" til en kær, sød og afholdt veninde

CU
Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 13:07

BFS?! Birger's fodsåler?!

Sov godt Klumme! Du sover godt nok meget - og tit..lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 13:09

Den der sover synder ikke .... sir man jo *LOL*

Birgers fodsåler........Nød Big Fat Snake (tar du pis på mig (igen)) DobbeltLOL

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-05 19:26

- jeg må da sige der er sket noget, medens jeg har været væk -
----------------------------
men godt for det - velkommen blandt de levende Molo - du gør det squ da så man kan forstå det, når du endelig gør det ..... godt nok ham "flaben" han fik sin irettesættelse, men du behøver da ikke invitere Etaten hver gang du forladet dit domicil - GODT GÅET MOLO ---- (((((klapsalver)))))
----------------------------
- nu tror jeg lige jeg skal have set lidt på hvem der har kommenteret denne tråd
jeg blev nemlig MEGET overrasket, da jeg til morgen fik en kommentar fra arne.jakobsen kl 6.07 - på det tidspunkt havde denne tråd været "død" temmelig længe, ikke desto mindre meldte arne sig på banen kort efter mit morgenindlæg -
så nu vil jeg efter udelukkelsesmetoden kredse mig ind på hans dobbeltprofil - jeg er overbevist om at hans indlæg kom fordi han fik en mail om min kommentar
------------------------------
..... men mails bliver da kun sendt til deltagere i tråden ?????
------------------------------
Ellers tyder det jo på, at alle (de fleste) har haft en god søndag

............ arghhhh - så er der jo lige ham Keldd, jeg har set hvordan du lukkede din tråd - - så nu er jeg gået i Tænkeboks, at du ved det

<\\Benny

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 19:35

Må man have lov til at gætte så?!
Jeg tror sq prisen, øhh jeg mener pointene går til Reset

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-05 19:35

Jeg har lige modtaget denne lille video, om hvad de amerikanske soldater får tiden til at gå med i Iraq -
http://www.jokaroo.com/ecards/funnymovies/iraqplay.html
.... ja, man kan jo ikke sige at lokummet brænder, men .............

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-05 19:39

jo - creamy, det må siges at være "et kvalificeret" bud
..... det er jo (heldigvis) sådan, at langt de fleste kommentatorer er "kendte" brugere her på sitet, så mon ikke
------------------------------
men det er egentlig kun for sjov, han kan altså ikke bringe mit p.. i kog

<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-02-05 19:42

Øeh.... glemte jeg at nævne, jeg stadig klarer en 100 meter på 13.2 sek. ???

Det er nemlig præcis 0.2 sek. mindre end der kræves af gadebetjentes spurtevner

Det kan nogen gange være smart at komme væk i en fart

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 19:43

Heller ikke mit, men det tror nu heller aldrig, at det har været..i kog..altså!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-05 19:48

Nå jo, men dine "venner" fra i nat, de gad vel ikke engang løbe efter dig Molo
..... du var jo på efternavn med dem
Men det er rigtig nok, en vis hurtighed kan ofte vise sig at være en fordel
---------------------------
Det er jo ikke ALLE diskutioner man lige gider deltage i

<\\Benny

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-02-05 19:52

benny

Citat
så er der jo lige ham Keldd

Det var dog den STIVESTE, hvad i alverden,tro endelig ikke dette vil gå upåtalt hen, der vil blive
tale om skrappe represalier , prøv og se om du kan sove roligt inat, for ham din bonkammerat Bjarne,
vil blæse dig en hatfuld, han hylede jo løs efter dig igår, men du skulle ikke nyde noget, så du er
godt oppe og køre, så pas på, jeg har nemlig også to jokere i ærmet, der ved hvad det her går ud på,
til din orientering er deres forbogstav M for dem begge to. Ryst så i dine bukser.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 19:54

hehe..Jeg har det altså med at glemme et ord ind imellem. Mon ikke det er fordi min hjerne er hurtigere end fingrene?! Det må det næsten være, selvom det nok er svært. Jeg er nemlig temmelig rap på fingrene og visse andre steder også..lol

Munden f.eks

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 19:55

Jeg er også skide ræd for Mads og Mikkel

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-05 19:56

MK - klubben
--------------------------------
M = mirit + Molo
K = Keldd
--------------------------------
...... jeg ryster i bukserne
---- men det går nok over

<\\Benny

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 20:00

Sidst jeg ville løbe en 100 m. på tid ,bad jeg en ven om at ta tid. "Øjeblik". sagde han - "Jeg henter lige en afrivningskalender". Hmmmm ikke så godt

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-05 20:00

Ja Ja Keldd - det kan godt være Bjarne kaldte på mig, men nu skal du regne med at i vores klub, der har vi hver især lært at klare os selv
Så jeg er ikke spor bange for at Bjarne ikke også har gjort det
----------------------------
....... hvis du fortsat fører dig frem på den måde, så kan det jo godt være du snart for brug for den rørtang

<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-02-05 20:01

Hurtig ? En gang løb jeg så hurtigt fra en værtshusregning, at jeg nåede på arbejde til tiden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-05 20:03

Hvad sagde mester så ???

<\\Benny

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-02-05 20:04

benny
Trusler tomme trusler, ha ha ha ha ha
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 20:04

Ikke godt Klumme du skal med mig på min løberunde. Det eneste du får revet af der - er håret, hvis du løber stærkt nok

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-02-05 20:08

bennymanden -> Det ka' jeg ikke huske. Jeg faldt i søvn

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-05 20:10

Der kommer en udsendelse om den der "tsunami" nu kl. 20.00 - det vil jeg lige kikke lidt på
- men bare rolig - jeg vender frygtelig tilbage

<\\Benny

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 20:11

Tak for tilbuddet Creamygirl LOOL Men jeg hader faktisk at løbe. Da jeg var soldat havde vi kun en 800 m. bane, og det er jo (uvist af hvilken grund) obligatorisk at læbe 1600 m. i militæret.

Jeg startede i fin stil, og efter ca. 50 m- varder nogle buske som jeg gemte mig bag. Når de løbeglade idioter tog hul på anden runde, sluttede jeg mig til og fik altid på den måde en nogenlunde tid. LOOL

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-05 21:20

Interessant - om end noget rystende udsendelse -
---------------------------------
Det er jo nogle kræfter som ikke lige er til at forstå, der sættes i gang af sådan et undersøisk jordskælv - at forestille sig en måske 10 - 20 meter høj mur af vand der kommer imod kysten med adskillige hundrede kilometer i timen (((( )))) det er jo helt utroligt, og hvilken altødelæggende kraft !!!
---------------------------------
Der tog nu også ganske lang tid inden det så småt gik op for resten af verden, hvilken katastrofe det var der var sket - over 300.000 mennesker omkommet - forfærdeligt.

Det er nogen af de utrolige naturkræfter som vi allesammen er underlagt, og som vi ikke kan stille ret meget op imod - udover at varsle, når man har et brugbart system til at varsle med - men heldigvis udbygges det da hele tiden.

Jeg er rystet

<\\Benny .-B

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-05 22:37

Var der nogen der snakkede om svamp i kælderen:

http://www.jokaroo.com/ecards/funnypictures/carpet.html

........ det må da få Svampearne på banen

<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-02-05 22:44

Ja jo, naturkatastrofer er barske sager, men vi mennesker er da i stand til at anrette langt større ødelæggelser. Er der nogen der tager hånd om dét ?

Jeg ved positivt at Rusland er ved at have færdigudviklet et nyt atomvåbenprogram og lur mig om ikke også Amerikanerne er godt med

Da hjælper nok så sofistikerede varslingssystemer ikke en meter. Alt vi kan gøre, når sirenen lyder er...
Citat
Buk dig fremover, stik hovedet mellem benene og kys så din røv inderligt farvel !!!

</BORTSKAF ATOMVÅBEN>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-02-05 22:46

Menneskabte naturkatastrofer ? Tjae... i Afrika dør 5 børn af sult ...i SEKUNDET !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-02-05 22:47

Ps. ..men dét hører vi nok om i Statsministerens næste nytårstale

Tro på det !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 22:49

Du har sikkert ret Molokyle, men tror du at det er dér, de største menneskeskabte farer lurer. Jeg kunne godt forestille mig, at det var helt andre steder i verden, og at det ikke nødvendigvis var atomvåben.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 22:55

Tror sq Bennydrengen er ude på ballade...måske?!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-05 22:58

Jeg tror nu nok MOLOKYLE er inde på noget der Klumme
.... der har været FOR megen ro omkring deres våbenprogrammer de seneste år, og tro endelig ikke, at der ikke bliver arbejdet med diverse "stjernekrigsprojekter" og ikke mindst, at der bliver brugt et astronomisk beløb på at regne ud hvordan hele lortet kan udslettes - mere og mere effektivt -
--------------------------------------------
Så Molo har en pointe der, lad os øve det der buk, som skal til for kysse farvel
--------------------------------------------
..... det var nu heller ikke det Molo, med alle de omkomne, men på en eller anden måde er det da fasinerende med de enorme kræfter som naturen kan frigøre uden den mindste advarsel .....
Der er for så vidt igen garanti for, at vi ikke i morgen for en ny tsunami som måske er 10 gange værre end den vi så i december.
Hvad med det stykke af vulkanen på "de kanariske øer" som truer med at brække af ?
Det ville i givet fald medføre en flodbølge på omkring 100 meters højde ved de nærmeste af øerne.
-----------------------------------
...... mulighederne for vores endeligt er i grunden utallige

Men lad os nu more os - så længe det varer

<\\Benny

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 22:59

Tror du deeeeet Creamygirl LOOOL
Godnat (igen)

CU
Klumme

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-05 23:02

Jamen Creamy - jeg mener da bare: så må Svampearne da kunne holde sig på tæppet..

<\\Benny

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 23:03

Har vi sagt godnat før?! HILFE, så er jeg blevet senil uden at opdage det

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 23:04

Bahh Benny
Du er da også så opfindsom ..lol

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-05 23:08

Citat
Senilitet - snigende sygdom som rammer folk oppe i en vis alder
- kommer bag på de fleste......

Der kan du bare se Creamy, der sker så meget, bare man vender ryggen til et øjeblik

<\\Benny

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 23:08

Det gjorde du da ved 13 tiden LOOOL...... derfor igen.

Men uanset det, så er det vel sån senilitet oftest starter..... uden at man opdager det

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-02-05 23:09

Uff da da,stadig oppegående kanduer her,og ser de fikser verdens problemer,stor takk til jer,er jo ikke for tidligt de blir ordnet

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-02-05 23:10

Er I oppe endnu??
Nej hvor er jeg søvnig.
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 23:11

Godt gået Creamy<<< din nød

Jeg sover lige på det. Måske er det væk i morgen

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-05 23:15

JO - JO ..... Holger og Keldd, vi er i fuld gang med at løse alverdens problemer -
Molo har jo allerede formuleret en løsning på at sige farvel til sin r..

alle disse problemer - atombomber - tsunamier - jordskælv osv.

Men bare vent - du kan læse "Verdens Gang" i morgen Holger, så har vi indsendt løsningerne, altså sådan lige på de 2 - 3 af de værste problemer

<\\Benny - hvordan går det Keldd - tør du godt sove ??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-02-05 23:17

Sikkert Klumme. Jeg kan skam også komme i tanke om mangt og meget, men nu er alle pengene gået til SØ-Asien

Bennymanden -> Jeg har gennem de sidste par år hørt svage røster om, at bare man gør atomvåbene 'små' nok, er det tænkeligt og acceptabelt at stormagterne kunne benytte dem i 'begrænset' omfang.

Hmm.... man kunne måske så nøjes med at lukke øjnene og holde sig for ørene !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-05 23:22

Jamen ingen tvivl om det
Bare sådan en lille en som lige udsletter Bagdad eller Teheran -- jo mulighederne er mange

....... jamen der var jo også de der Neutronbomber ? - det ville jo være rart hvis man kunne bruge materiel og bygninger bagefter

<\\Benny (med fingrene i ørerne)

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-02-05 23:23

Skal købe VG når jeg kører på jobb i morgen tidlig,hva sider da Benny??,dumt spørgsmål,sorry,er jo førstesiden

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 23:26

Benny.

Det er lige det de kan nu til dags. De tar lige et "røntgenbillede" af hele lortet, så er biomassen væk, og alt det andet står tilbage med nypudsede ruder og blanke messinghåndtag

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-02-05 23:28

Faen så netopp din sidste Benny,Fingrene i ørerne,buker du en på hver side eller er hullet så stort att du får to inn igennem??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-02-05 23:30

Nemlig bennymanden og den ny teknologi har gjort at de nu kan fremstilles i en praktisk størrelse, så de kan transporteres af en børnehaveklasse elev evt. forklædt som madpakke.

Jeg øjner allerede små terrorister rundt om i byens sandkasser

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-02-05 23:30

benny:
Jo jeg tør godt sove.

De emner I har taget op minder mig om den kolde krig, måske man skulle overveje, at støbe et

atombombesikkert rum ude i haven, med konserves og så'n.

Foråret må være lige om hjørnet, jeg har fået et anfald af ungdomsløvsind og sovesygen.

Godnat
Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-05 23:32

Så Så holniels
Lad os sige det på den måde, nogen bruger ørepropper for ikke at ødelægge ørerne ved voldsomme lyde
Jeg bruger ørepropper for at stearinlyset i vindueskarmen ikke skal blæse ud

<\\Benny

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-02-05 23:32

Klumme,er det ikke feil?,du skriver "bilde af lortet"mente da att det utviklede biogassen,ikke biomassen,men kansje feil??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 23:37

holniels

LOOOL - Tag en lille een på min regning
Godnat.......

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-05 23:38

Jamen OK Keldd - du kan såmænd osse sove roligt
----------------------------
ungdomssløvsind ??? - jamen Keldd det er da positive tegn, bare du ikke går i barndom

go´ nat Keldd - sov godt.

Du ved godt, denne tråd bliver jo IKKE lukket foreløbig Hvem skulle dog komme op med et svar som kan indfri forventningerne

<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-02-05 23:39

Selvmordbombemænd : Go Home

Stik mig 20 poser blande bolcher slikmutter ...eller jeg lægger byen øde med min Ama'rmad !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-02-05 23:39

Takk Klumme,en rigtig god natt til deg du

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-02-05 23:43

Keldd -> Konserves ? Køb rigeligt

Man må håbe de ikke bruger en 'beskidt' bombe. Plutonium har en halveringstid på ca. 23.000 år !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-05 23:45

Jo, alt er muligt - hold øje med de unger, hvis deres madkasse er af metal
Statsministerens næste nytårstale bliver godt nok spændende at høre
jeg er bare bange for at fakta bliver "fejet ind under gulvtæppet" -
han har helt sikkert en aftale med fætter Bush

<\\CIA-Benny (med mørke briller)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-02-05 23:50

Vidste I at plutonium er så giftigt, at hvis man opløser det i en liter vand i forholdet 1-10.000 og stryger et enkelt strøg af denne opløsning på en dørkarm med en pensel, vil alle der går gennem døråbningen de næste 1000 år med 99% sikkerhed dø af kræft inden for 3 måneder !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-02-05 23:51

I'm in the mood for love....................

Jeg står i mudder ved havelågen.

Godnat
Keldd..........Translatør

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-05 23:54

UHA - UHA Molo, det er godt nok giftige sager

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-05 23:56

Keldd, min gamle ven Gå nu ind i seng i stedet for at stå der ved havelågen og fryse

<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-02-05 23:57

Øeh... det var lidt overdrevet blandingen hedder 1 g. plutonium til 1 l. vand ; altså 1-1000 !

Min ex-ex svigerfar er nobelpristager i teoretisk kernefysik og professor på Niels Bohr Instituttet

http://www.nordita.dk/~bergen/BM.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-02-05 23:58

Har bedt naboen hive stikket ut hos meg så jeg kan gå i koma til i morgen,håper bare det blir satt i igen da,en god natt til alle der er våkne enda jo

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-02-05 00:00

Snapser lige mit flueben,
inden kræet bliver forgiftet af alt det dersens plutonium

Sov godt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-02-05 00:02

Glemte lige:
Bennyboy, tag blot fingrene ud af ørene igen. Stearinlyset er alligevel blæst ud

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-05 00:03

Han lavede forøvrigt en himmelsk Mulligatawny : http://southernfood.about.com/od/crockpotsoup/r/bl18c1.htm

[Savle Smiley] </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-02-05 00:04

Jamen - stadigvæk giftigt nok for min tankegang
Det bliver jo ikke bedre af (højst mere troværdigt) at det kommer fra en mand der ved hvad han snakker om.
Men hvis de sager virkelig skulle blive taget i brug en dags tid, så kan det vist ikke gøre det at være velforsynet med konserves i sin jordhule - du nævner jo selv halveringstiden på Plutonium, så det eneste er nok at følge dit første råd om at kysse røven godt og grundigt farvel, og ellers sige: DET VAR DET

<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-05 00:07

Ikke at forveksle med denne Amerikanske pseudo-ret med kylling : http://www.topsecretrecipes.com/recipes/soupnaz3.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-02-05 00:08

..... ja der starter jo snart en ny dag, så go´nat da allesammen
Creamy - holniels - Keldd - Klumme - MOLOKYLE - og alle i andre der kun var med på en "lytter"
på genhør i morgen

<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-05 00:18

Hmmmm..... jeg snupper lige en rundtenom og læser lidt på nogle nørdeting. Jeg skal først op kl. 8, da mit lille rengørings mandagsjob er fra 8.30 til 13.00 og ligger lige rundt om hjørnet

I må sove godt og drømme behageligt alle sammen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bonito

Dato : 21-02-05 01:57

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-02-05 08:55

Jamen så godmorgen alle:
Solen skinner her , morgenmaden er spist, ingen problemer overhovedet,

alt er smukt, ha' en rigtig god dag alle

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-02-05 21:07

Haløjsa !
Så er jeg klar - jeg skulle jo lige spille "Hvem vil være millionær" .......... online
---------------------------------------------------------
Det blev godt nok også en lang arbejdsdag - pyha

.... ellers er jeg godt sur i skralden - hvad er nu det for en uorden med det der forbandede Dankort - skal jeg nu til at betale for de fine fruer foran mig i Nettokøen der står der med alle deres plastickort ....... det kan delme´da´ikke være meningen - jeg bruger IKKE de der kort, og vil på det bestemteste heller ikke betale noget som helst gebyr - når nu jeg er sådan indstillet, at jeg vil have MINE penge i lommen.
Det er også ham politimanden (Bendtsen) - han tør squ ikke andet, bare fordi de råber lidt op fra detailhandelens side (Coop - Dansk Supermarked m.fl.) - det er jo ellers dem der tjener pengene, og iøvrigt også dem der ÅH SÅ gerne vil beholde de der kort

NU ER JEG SUR

<\\Benny

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-02-05 21:28

benny:
Som vaxen siger "livet er for kort til at blive sur i en Netto kø"

Kom istedet herover http://www.kandu.dk/dk/spg/61101 , og hjælp mig

med at købe en havetraktor.
Hilsen
Keldd
Og jeg betaler heller ikke 50 øre, for at bruge mine egne penge. Fanden galeme nej.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-02-05 21:50

Det er da godt at </MOLOKYLE> (og mig) har helt godt styr på de atombomber, for nu er der sandelig et nyt problem der skal takles
----------------------------------
JEG VIL IKKE BETALE GEBYR .... og da slet ikke for ydelse jeg ikke benytter.

Jeg citerer Keldd:
Citat
Og jeg betaler heller ikke 50 øre, for at bruge mine egne penge. Fanden galeme nej.

jeg gør heller ikke

<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-02-05 00:50

Bare fordi Keldd skal have ny traktor er der ingen der gider skrive til mig
----------------------------------
Sov godt allesammen

<\\Benny

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-02-05 00:57

Nat benny, lad være med at være ked af det, og sov godt.

Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-02-05 12:19

Ih altså benny,
hvis jeg nu havde købt den havetraktor,

måtte du gerne være kommet forbi,

så havde du fået lov at trykke på dytteren

er du så ikke glad igen???
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-05 12:43

Og jeg sidder bare her og ta'r en slapper

Jeg har foræret Afskylia en Nokia Mobilos, så hun kunne ringe inden hun kommer brasende kl. 5.30 om morgenen, men den eneste gang hun har ringet var i Søndags ...for at låne min boremaskine. Siden har jeg ikke kunne komme i kontakt med nummeret

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-02-05 13:21

Så er hun sikkert allerede blevet træt af dig Molokyle.
Prøv at ændre taktik - hold bøtte engang imellem

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-02-05 13:25

molo:
Vær ikke ked af det

Jeg har heller aldrig fundet ud af, hvad dem med det lange hår

render rundt og laver.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-05 13:36

creamygirl -> Nej ikke træt. Hun spørger hele tiden til om jeg savner hende ? (..og jeg svarer naturligvis : Nej !)

Iøvrigt er vore samtaler begrænsede af, at jeg kun forstår ca. 10% af hvad hun siger

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-02-05 13:43

Skide med om du forstår hende
Jeg går (stærkt) ud fra, at det mest er dig der snakker!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-05 13:47

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-02-05 19:26

MOLOKYLE > godt mobilos´er ikke er så kostbare mere
..... at du kun forstår 10% af hvad hun siger kan jo sagtens være en fordel
--------------------------------------
.... at finde ud af hvad den slags går og laver - det kan meget let blive en livsvarende opgave

Ja, altså Keldd, hvis du alligevel ikke køber en traktor, så forventer jeg i det mindste at du køber et "dyttehorn"
Du kan bare montere det på havelågen (den du står ude og fryser ved om natten)
... så kommer jeg forbi og dytter i det, så snart vejret tillader det

<\\Benny

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-02-05 19:46

Ser ud som om Kandu ligner sig selv, bortset fra finske kvinder, der går og kommer og Molo, der samtidig er gået over til at støtte Arla - gad vidst om der er en sammenhæng

Kan jo ikke stjæle Bennys spørgsmål i hans egen tråd - men alligevel, hvad er der sket??

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-02-05 19:51

Nu er det min tur til at være pisravendesindsyg oven i hovedet.

Jeg har lige set nogen slikne jakkesæt typer rende ind på Cristiansborg.

De skulle ind og forsvare Dankortgebyret, og ham Bendt Betjentsen så man også grine fidelt.

Een eller anden idiot begyndte så at fortælle om gebyrene i resten af Europa , et eller andet pløkland 16kr

pr. ekspedition, jeg kan ikke huske, men tror nok det var Portugal, og Tyskland 8 gange så meget som os.

Og ihh hvor alle landene i Europa misundte Danmark.

Så skal jakkesættene ind og hælde vand ud af ørene, og om hvor hårdt det er at drive en bank, og det bliver noget i

den stil:" Vi havde et overskud på 9 Milliarder, men havde forventet 11Mill. så nu står vi med et underskud på
2 Milliarder. Derfor bliver vi desværre nødt til at sætte dankortgebyret op, eller i det mindste beholde de 50 øre."

Jeg brækker mig, over den samling legaliserede røvere.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-02-05 19:55

Daaaavs Rippe, dit lækre drøn, hvad har du rendt og lavet????

Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-02-05 20:00

Hej Keldd,

Jeg har gået og ledt efter mænd, der kunne passe mine kjoler, ikke nemt med en størrelse 36!

Og så har jeg skiftet min PC ud med en, der skulle være hurtigere men knageme om det virker på Kandu

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-02-05 20:17

Hej Ripley - nej hvis din pc er hurtig nok til osse at gøre kandu. hurtigere, så kunne det være interessant at høre hvad det er for en og ikke mindst hvad den fylder
Jamen Keldd, det havde jeg jo fortalt dig - om de gebyrer mener jeg, det er simpelt hen noget svineri
Lad dem som er så vilde med de plastickort betale for at bruge dem, jeg går i banken og hæver med mit hævekort, det kan jeg iøvrigt gøre døgnet rundt.
Og når jeg går ud og handler har jeg de penge i lommen jeg skal bruge, om det er 35- kr eller 3500- kr
Har du ikke prøvet at stå bag den "fine" pelsklædte dame i kassekøen der lige har handlet for 16,50 kr - meeen som så gerne lige vil hæve 3000- kr
...... så virker terminalen ikke, eller hun kan ikke huske sin kode - så ender vi med at stå i en kø med 15 - 20 kunder bagved, det er da til at brække sig over
Hvorfor kan hun ikke hente sine penge i banken ligesom os andre "almindelige" mennesker ???
Jeg vil squ ikke betale mere for mine smøjer eller for leverpostejen fordi sådan en k......
ikke kan opføre sig normalt. BASTA
-------------------------------------
Iøvrigt et det helt fint for mig, hvis de dankort får pålagt et gebyr, gerne 100- kr pr. transaktion, så kan de måske lære at bruge banken i stedet
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-02-05 20:18

Vær ikke ked af det Ripley,hjælpen er nær, bare kald på mig, jeg er til at stole på,

men hvis du har den vane at kigge på mænd i kjoler, kan jeg ikke hjælpe dig, jeg er selv holdt

op med at gå i kjole, det er din skyld, jeg fik jo aldrig det billede som du lovede mig.

Hør lige, din computer kan være nok så hurtig, men hvis du har een der er langsom i den anden ende "KanDu"

f.eks. er det jo den der bestemmer farten.

Men jeg har altså savnet dig, så'n rigtig meget, for du er jo så pæn og sød.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-02-05 20:29

Keldd, har jo hørt så meget om mænd i kjoler, så jeg måtte jo ud for at lede - og hvis du havde sendt det billede havde jeg aldrig været nødt til, at rende gade op og gade ned for at lede, kan godt fortælle, at det ikke er moderne i Østjylland

Og så er det meget nemmere at være pæn og sød, hvis man ikke sender et billede, men selvfølgelig er jeg det

Og min nye computer, har opnået mit livs største succes, min 18-årige søn har installeret et spil på min computer, som han ikke kan køre på sin egen specialbyggede - det er stort - og ensbetydende med, at han sad og blokerede al anden adgang i uge 7.............. så jeg har nok dummet mig alligevel

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-02-05 20:32

benny:
Jeg mener ikke der skal lægges nogetsomhelst gebyr på Dankort. Jeg har haft det lige siden
det kom frem i 85 eller var det 84 deromkring.Og man slipper da for det elendige bankrenderi i tide og utide.

Jeg er sur på man ikke kan bruge det som det blev lovet da det kom frem, men i øjeblikket
har jeg da også kontanter på mig.

Og Ripley, jeg sov lidt, jeg lagde ikke mærke til din blinksmiley, efter historien med din nye computer.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-02-05 20:42

Uanset om dankortgebyrerne skal betales direkte, af forretningerne eller af bankerne, så kommer vi jo til at punge ud alligevel, men jeg hæver også lidt ekstra nu.

Men har svært ved at hidse mig op over de 50 øre, for lidt at gøre en stor politisk sag ud af, men det er jo det der sker nu, nye konstellationer i regeringen - hmm interessant

Og Keldd du er tilgivet

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-02-05 20:52

Ripley
De 50 øre overlever de fleste nok, men når du ser på bankernes årlige kæmpeoverskud,

og når de så kaster sig over enhver mulighed for at blanke os af, kan jeg godt blive lidt harm.

En anden ting, du betaler 50 øre for at få lov at bruge dine egne penge, forrykt synes jeg.

Jeg bliver så varm om hjertet når du taler så pænt til mig, godt jeg er tilgivet.

Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-02-05 20:59

Ja men jeg ved godt bankerne tjener fedt på os, på den anden side set, så vil jeg hellere betale 50 øre, som jeg selv bestemmer, hvornår jeg vil betale og som er tydelige, end jeg vil risikere at alle de forretninger jeg handler i hæver priserne på et ukendt antal varer - og jeg tror ikke på, at vi slipper alligevel, så det direkte gebyr er det jeg ser som det mest "gennemsigtige".

Og Keldd, taler da næsten altid pænt til dig

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-02-05 21:01

Rigtig nok begge to, men som du er inde på Keldd 50 øre for at bruge sine egne penge - det er da tyveri
...det er heller ikke de 50 øre, det er princippet
og ved du hvad 50 øre her og 50 øre der - for bankerne bliver det til milliarder på bare 1 år
.... og mig, som slet ikke har et dankort (og heller ikke vil ha´et) - jeg vil altså ikke betale for at andre kan bruge forretningerne som banker. Det er jo det jeg kommer til, hvis det ender med at gebyret skal ud i varegrupperne for igen at tjenes ind
Det er squ ikke rimeligt - POLITIK ELLER EJ

<\\Benny

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-02-05 21:11

Det bliver jo til milliarder uanset, hvor beløbet skal opkræves, og jeg tror ikke på vi slipper

Hvis vi altså ikke alle sammen går i banken med et hævekort, hver gang vi skal bruge penge, godt nok Benny, men det kræver bare, at din bank ligger i rimelig afstand i forhold til din bopæl!!

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-02-05 21:18

Ja, eller at man planlægger hvor mange kontanter man skal bruge i ugens løb
jeg kan da tilføje, at jeg ikke er i banken hver uge - regninger og den slags ser jeg slet ikke noget til - det er kun kontanter til daglige fornødenheder og lidt fødevarer
Hvis jeg sådan virkelig skal ud at handle, så er det jo ikke noget problem lige at smutte forbi banken - nej, problemet er til stede for den slags som jeg omtaler i et tidligere indlæg, dem som man næsten dagligt møder i kassekøen
Hvis du skal i banken hver gang du får brug for 25- kr ........ sååååååååååå

Jeg hæver det jeg kalder et rimeligt beløb, når jeg endelig er der

hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-02-05 21:19

Hvis jeg må have lov til at blande mig i Dankort diskussionen, så mener jeg at det er en sag mellem banken og kunden. Hvis ikke man vil betale for den ydelse, som banken forlanger for at levere adgangen til at bruge Dankortet, så kan man jo lade være at bruge deres ydelse.

For mig handler det udelukkende om, at Dankortbrugere i sin tid blev L O V E T, at det ikke ville medføre omkostninger for at bruge et Dankort. Man kan ikke afgive et løfte for at fremme et tiltag og så bare anullere det senere. De skulle have formuleret det, så de kun lovede det gebyrfrít i en angiven periode, så havde det været helt i orden senere at indføre et gebyr.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-02-05 21:26

Jeg er ikke selv vild med gebyret, og jeres argumenter er gode, så det er ikke noget jeg vil diskutere med jer - I har så evigt ret

Tror bare stadig ikke på at vi slipper for at betale, hvad enten det så bliver på den ene eller anden måde

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-02-05 21:30

Godt nok Klumme - men så giv mig lige et (bare eet) eksempel på at du er blevet lovet noget fra politisk side, som ikke på et senere tidspunkt er blevet anuleret eller i det mindste ændret
enhver politiker står jo 100% ved det han/hun siger, lige indtil han/hun finder på noget andet........
Sådan er det, og sådan har det altid været.

<\\Benny

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-02-05 21:34

Øv, Benny har altså ret - kan I ikke opfinde en løsning så vi kan slippe for at betale??

Vi snakkes Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-02-05 21:34

Du har helt sikkert ret Ripley - der skal nu nok blive en del kasten med grus i sandkassen de næste dage inden den sag bliver afgjort
Men at vi allesammen kommer til at betale, det er der ingen tvivl om - om vi så har et dankort eller ej......

<\\Benny

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-02-05 21:37

Klumme :
Ja måske, men det sparer jo også bankerne for en del arbejde med at tælle
kontanter op, og betale kommer vi til.Forbryderne skal nok finde en måde at flå os på.
Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-02-05 21:37

Ok Ripley - hav´det godt
...... dette er en langtidstråd, så du kan jo vende tilbage en af dagene, så er det sikkert et nyt emne vi har gang i

hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-02-05 21:39

Rigtigt Keldd, det er en stor flok

..... hvad skal vi gøre ved dem ???

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-02-05 21:41

Gør jeg også - har savnet Smalltalk.

Hyg jer - hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-02-05 21:45

Politikere = magt
Magt korrumperer.

Der har været så mange forslag fremme, hvis de bare ville overholde spillereglerne,

så hjalp det nok.Men mine formodninger om det er helt i bund.

Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-02-05 23:50

Sne-historier efterlyses
Jeg sidder på østfyn (ca. 12 km syd for Nyborg) og det sner helt godt lige nu - der er også en frisk vind fra nordøst, så det kan blive sjovt, hvis det fortsætter hele natten.

<\\SNEBENNY

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-05 00:32

nordsj. mod pløresund - sne og sne - blæser kraftigt men ikke så slemt endda - tror jeg - var lige ude - men ikke længe nok til at finde ud af om der var chance for endnu en omgang af den grimme - bortset fra at det er glat

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-02-05 00:50

Snestorm,og det fyger. For en halv time siden var jeg uden for, der stod gnisterne i en sky op ad skorstenen,
men ikke mere nu.
Jeg ville i seng, men skorstenen går op gennem soveværelset, og er så varm at man ikke kan røre ved den
så jeg venter lidt endnu.
Fandt nogle galvaniserede nipler, dem smed jeg ind i ovnen, det må gå for at være zink.
Men sne er der nok af,og det bliver ved.
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-02-05 00:53

Ja her i Silkeborgområdet startede det med at fyge og sne allerede i formiddag.
Og så ser man kl. 22:30 i vejrudsigten, at der faktisk kun er problemer fra Horsens og sydpå
Så mit snevejr/fygning er åbenbart kun synsbedrag, for det skulle først komme i nat og i morgen.
Det var min bil og mig ellers ikke helt enige i, da jeg med møje og besvær kom ud at handle i formiddags

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-02-05 00:54

Historien var fra Langebæk, ved Møn'sbroen.
Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-02-05 01:42

Fortsat let snefald og tiltagende vind 55,11 Nord / 10,47 Øst

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-02-05 01:54

Greve og omegn melder kraftig vind, nul snefald det sidste par timer.
Snelag ca. 0,02 cm.
Temperaturen er kold.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-02-05 07:47

God morgen

Og sådan ser det stadigvæk ud.
Den eneste forandring.....dagslyset er kommet.
Venter på sneen.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 23-02-05 10:05

København Centrum

Meget kraftig blæst aften og nat, meget lidt sne, små fnug, ikke mere end der kunne fyge hen mellem brosten og i fliserevner.
Til morgen blæser, ingen snebyger og overskyet.

Håber der kommer lidt sne, det er så hyggeligt og smukt og ligger en dæmper på bystøj, blæsten kan godt undværes.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 23-02-05 10:35

lægger en dæmper hedder det vist ikke ligger.

Ordsprog: "Det er en doven sypige m/k, der syr med lang (kandu)tråd"
Det tager syv onde minutter at åbne, mindst.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-02-05 11:07

Langebæk, Sydsjælland.

0,2 plusgrader, storm og sne, og hvis Mulberry synes det er hyggeligt,

så bare kom herned, husk snesko ski og skovl.

Og min skorsten er stadig varm efter skorstensbranden i går.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-02-05 12:11

Østfyn Nord 55,11 / Øst 10,47 - pivende snestorm
Temp: - 1½ grad
Nedbør: JA - sne
Vind: JO JO - kraftig fra nordøst
........ og kraftig fygning
det er da rart nok med en varm skorsten, i disse kolde tider
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-02-05 14:01

Langebæk, Sydsjælland:

Østlig snestorm.
Temperatur 0,0 grader

Og hele hytten stinker af sod. Alt mit tøj, mit hår, min sjæl, æv.

Mon ikke jeg kan lokke forsikringsselskabet til at lave en ny skorsten?
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-02-05 14:01

Langebæk, Sydsjælland:

Østlig snestorm.
Temperatur 0,0 grader

Og hele hytten stinker af sod. Alt mit tøj, mit hår, min sjæl, æv.

Mon ikke jeg kan lokke forsikringsselskabet til at lave en ny skorsten?
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-02-05 14:12

Jo, Keldd - hvis den er beskadiget (revner ol.) så SKAL de lave en ny skorsten, eller du kan måske få dem til at yde et klækkeligt tilskud til at isætte Isokern
-----------------------------------
Sodlugten er et ubehageligt problem, der går nok nogle dage inden det er væk - og åbne vinduer i det her vejr er jo ikke lige sagen

Hvad har du af andre varmekilder, det er jo temmelig koldt i disse dage

Nu må du vente og høre hvad skorstensfejeren siger (han er jo også i den rigtige fagforening) - han skal sikkert lave en rapport til forsikringen, og det er temmelig vigtigt hvad han skriver - nu opfordrer jeg ikke til bestikkelse - meeeen
hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-02-05 14:16

Hvis du har varmt vand så kunne du jo prøve med et bad, det hjælper helt sikkert på håret, med sjælen ....... tja, der er jeg ikke så sikker

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-05 17:08

Hai TheRipley -> Nu er det vel ikke din nye PC der snupper alle emilerne ?

Ama'r holder stand !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-02-05 17:13

benny:
Spritnyt centralvarmeanlæg, spritnyt oliefyr og støbejernskedel.

Den autoriserede mester der har projekteret det, og lavet det, inden jeg overtog det, har desværre

ikke haft helt fod på hvad det drejede sig om, men sådan er der jo så meget.

Jeg har næsten lige været i bad, men det kunne være det var værd at prøve igen, og min sjæl har i lang

tid været lidt blakket, men en renselsesproces i kirken er udelukket,for mit abonnement er udløbet.

Hvis bare det er den skorstensfejersvend jeg talte med i telefonen der kommer, så glider det nok,

så nu får vi se, men der er jo ikke en levende sjæl, der kravler rundt på tagene foreløbig

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-02-05 17:39

Keldd > de der folkekirkeabonnementer er ikke hvad de har været
----------------------------
Nej, du får ham nok ikke på taget de første dage, men det ville være fint hvis han er modtagelig for alm. sund fornuft, det er nemlig ganske vigtigt hvad han skriver
----------------------------
Forsikringsbranchen er ikke stort bedre end kirken - hvis du forstår hvad jeg mener ?
Men godt du har anden varme, du må jo selv være mand for at bringe det i orden hvis han har "fusket" - ham den tidligere
Jeg har osse smidt min kam væk Keldd, men det kan være lige meget -
jeg står alligevel ikke til at rede (ell. var det > redde ? )
hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-02-05 19:50

Jeg har tre revner i skorstenen, der er kommet efter i går, så når jeg fortæller at man kan dø af kulilte,

mon så ikke skorstensfejeren ved hvad der skal skrives?

Jeg har boet her i 3år nu, og ja, jeg har lavet "lidt" om på varmeanlægget, og vandet også, du fredsens noget bras

der var rodet sammen, af en autoriseret mester, der huserer i området, som enkeltmandsfirma.

Du må købe dig en ny kam benny, vi kan ikke have du render uredt rundt og forskrækker folk.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-02-05 21:34

OK Keldd - det skal jeg nok.
---------------------------------
Skideirriterende at de mails bliver ved med at mangle, der er vist kommet fygesne i serveren
...... så senere på aftenen eller først i morgen, når den kommer i gang, så får vi mails en times tid i træk
Man er jo nødt til at suse rundt for at finde ud af om der sker noget
.... Nå ja - suse og suse, det tager jo hurtigt 4 - 7 min. bare at skifte side
-----------------------------------------------------
Her hjælper ingen superbredbånd, ikke engang CyberCity - det er kandu. der bestemmer

Ingen tvivl - du får en ny skorsten Keldd - bare rolig

hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-02-05 23:12

Der er lidt halvkoldt når ilden i brændeovnen er væk 20grader, jeg plejer at have 26 grader,

men plejer døde i går.

Så mange tak får din optimisme m.h.t. at jeg får en ny skorsten, det varmer da ihvertfald.

Du store et svineri jeg skal igennem, og jeg har lige støvsuget endda

Hvor jeg glæder mig til de milde vinde kommer i maj måned, og man kan være udendørs med bare arme.

Men bare rolig venner, tiden nærmer sig, så fortvivl ikke, vær fortrøstningsfuld.

I går da jeg var i Bilka, havde de stillet alt grilludstyret frem, og havemøblerne også, så vær ikke

bange, varmen skal nok komme, den er altid kommet, og kommer også i år. Men hvad kan det altsammen nytte,

vi vil allesammen have det gode vejr NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-02-05 00:17

hahaha - det er da klart du lige husker grill udstyret i bilka keldd

vil også have forår - og et godt et - nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-02-05 00:56

Det er godt med jer - Jeg har sagt det før, men kan godt sige det igen.
Vi bor i Danmark, det er (heldigvis) så langt nordpå, at vi faktisk har fire årstider, som regel da
Og ved i hvad foråret starter på tirsdag, uanset om det er snevejr eller ej
Men jeg mener nu, at det er godt og rigtigt med lidt ordentlig vinter, godt med sne og gerne 15 - 20 graders frost. Så får vi nemlig en ordentlig sommer, og en masse utøj (insekter osv.) er blevet aflivet incl. larver, æg ol. - det plejer endda at gå ud over selv rottebestanden med en ordentlig vinter.
Når så foråret og sommeren kommer, så er der renset dejligt ud, og vi får lejlighed til rigtig at mærke forskellen.
Jeg elsker da osse sommer og varme, næsten ingen tøj på, ned til Langelandsbæltet og få en svømmetur til fyraften, udendørsliv, aftensmad ved grillen osv. osv.
Jo - jo vi vil ha´ sommer, men lad os nu bare få den vinter overstået først

Nu vil jeg finde min hovedpude -Tak for i dag

god nat allesammen
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-05 17:32

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-02-05 19:15

Dagens kommentar fra Molo
godt gået - var det fluebenet ?
Jeg er ikke nået LUKKETID Molo
Det eneste svar jeg har fået er fra arne.jakobsen, så jeg afventer stadig
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-02-05 19:23

dit spørgsmål : " er der sket noget mens jeg var væk ? "

kan ski da kun svare JA !!!!!!!!!!!!

at du så måske ikke får alt at vide - ja det er jo en helt anden sag

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-02-05 19:35

........ mirit, du har været oppe at kikke ved arne.j
-------------------------------------
.... ja ja - jeg ved godt at der foregår meget bag min ryg
meeen.....
hvad er det de siger: Den der ler sidst - ler bedst.......
mirit > Jeg ler ikke ............................. jeg skraldgriner

<\\Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-02-05 19:46

nænænæ benny - har overhovedet ikke klikket hverken ved - på - eller i arne - tør jeg ski da ikke

godt du griner - jeg nægter - mest fordi du filene godt snart kan lukke tråden her - den er lidt - meget - længe om at åbne efterhånden

(æv - kom ski til at grine alligevel - snyd )

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 82 point
Dato : 24-02-05 21:20

Citat

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-02-05 21:24

Har faktisk tænkt grundigt over det, selvom det er mig meget imod
..at lukke tråden altså - ham arne var jo først med et RIGTIGT svar så måske ......
Vi kan jo altid kommentere hos Keldd, ja eller åbne en ny efter hehov

<\\Benny

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 24-02-05 21:30

Tak for svaret molokyle. Bedre kan det IKKE siges.

mange hilsener og tak for venlig deltagelse

<\\Bennymanden

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-02-05 22:37

Benny - er det ikke lidt svagt at acceptere et tomt svar med 5 stjerner. Du kunne jo have givet Klumme pointene for at bruge GRIMME ord: Se hans Dato : 18-02-05 22:01

Da jeg i sin tid (længe siden) benyttede mig af de samme ord, blev jeg truet med ekskludering fra Kandu.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-05 00:24

arne.jakobsen -> Jamen, der er jo ikke sket noget !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-02-05 01:08

arne.jakobsen > svagt eller ej - det er ekslusivt min beslutning eller ?
-----------------------------------------
Molokyle har jo for og så vidt ret -> Der er jo ikke sket noget

Selv du holder alle gamle dyder i hævd -> korrekse - rette - irettesætte

....... ........... det er som vand på gåsen arne. = ingen effekt

mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-02-05 01:11

ekslusivt --> EKSKLUSIVT (stave/slåfejl) jeg kan jo ligeså godt selv påpege det !