/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Active-X objekter ?
Fra : Zambrotta
Vist : 457 gange
50 point
Dato : 18-02-05 18:38

Hey jeg har i en uges tid ikke kunne logge på msn eller min hotmail - til meget stor irritation for mig - men hvad er der galt, ja det er det rigtige pasword og rigtige adr. jeg bruger, min msn siger hver gang at - adganskoden er ugyldig eller logonnavnet ikke findes - men det passer bare ikke! samtidig kan jeg ikke gå ind på www.msn.dk fx, og nogle andre sider som online-virusskannere kan jeg heller ikke gå ind på - da popper der et vindue op der siger - de aktuelle sikkerhedsindstillinger forhindrer activex-objekter kan køre på denne side - hvordan indstiller jeg dem til normal ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-05 18:41

internet explorer - sikkerhed - brugerdefineret neveau - flueben i aktiver eller spørg under activeX objekter.

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 18-02-05 18:52

det hjælper altså heller ikke :(

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-05 18:54

kører du med højeste sikkerhed - så sænk den lidt

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 18-02-05 18:58

den står på standard-mellem `- men siger stadig de ting der

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 18-02-05 19:41

hvis du bruger sp2 burte der komme en lille boks i toppen af IE hvor den spørger dig om du vil indstalere de der activex-objekter ? gør der det ?

-Squarna

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 18-02-05 21:12

nope ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-05 21:30

har du sp2 ???????
Hvis alt er ok så burde du kunne logge både på msn og hotmail - prøv at klikke på ctrl eller shift samtidig som du enten klikker dig ind - eller når du trykker på enter - for mit vedkommende var det ctrl der skulle override ...
skud i tågen men det er da en mulighed

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-05 21:30

ps... hvis du ikke har brugt hotmail over en tid - kan det være den er lukket - så vil du se der står at du kan aktivere den igen