/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Campingferie v. Balatonsøen til sommer
Fra : mollymax
Vist : 567 gange
20 point
Dato : 01-09-02 20:55

Vi planlægger at tage på bustur i 10 dage til Ungarn til sommer. Vi har hørt at Balatonføldvár er et rigtig godt sted. Er der nogen, der kan anbefale en god campingplads, der er billig, god til børn, nær butikker, søen osv. Evt. et godt rejseselskab?

Hilsen Heidi

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 20 point
Dato : 02-09-02 14:54

Hej
Jeg har været ved Balaton 12 gange før
Vi har altid ligget i byen Almadi, så jeg er nok lidt 'farvet' af
denne by.
Her er rart og der er ikke langt fra Campingpladsen til byen. Der
findes 4 campingpladser i Almadi.
Bikini, en lille campingplads, uden det helt store, ligge ikke ned til
vandet
Yact Camping, rimelig camlingplads, god for børn, direkte adgang til
stranden, På pladsen findes gode torilet forhold, dejlig (dyr)
grundene er på ca. 80-110 M2, restaurant, lille hyggelig strandbar.
lille legeplads ved siden af strandbaren. ca. 1.000 m til centrum af
byen

Christof camping dejlig lille plads, gode 'grunde' på ca. 80 m2
-100m2 dejligt lille 'spise'hus hils Calmann, der er en lille
legeplads. og lille pool for børn. ca 700 m. til centrum

Hvis du skal have en bus rejse derned, ved jeg at SUN tour kører
derned og har pladser på både Yact og Christof camping.
på Yact ligger teltene meeeget tæt, deler næsten pløkker.
På Christof er der mere luft mellem teltene, næsten alle har egen
plads.

Selvfølgelig findes der andre pladser omkring søen.
Se feks. http://www.balatontourist.hu/
Her er oplysningerne også på dansk

Vil du vide mere kan du skrive til
Kro90@hotmail.com

Venligst
Kim

On Sun, 01 Sep 2002 18:54:57 GMT, "mollymax" <mollymax.news@kandu.dk>
wrote:

>Vi planlægger at tage på bustur i 10 dage til Ungarn til sommer. Vi har
>hørt at Balatonføldvár er et rigtig godt sted. Er der nogen, der kan
>anbefale en god campingplads, der er billig, god til børn, nær butikker,
>søen osv. Evt. et godt rejseselskab?
>
>Hilsen Heidi

Godkendelse af svar
Fra : mollymax

Dato : 27-10-02 22:36

Tak for svaret Kim Offenberg.