/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
siemens data link... med update
Fra : holler123
Vist : 350 gange
200 point
Dato : 01-09-02 20:07

nogen der har dette program? eller kan sige hvor det ligger??? har prøvet kazaa... det ligger der men uden en update... jeg vil virkelig værdsættehvis nogen kunne sige mig hvor det ligger

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-09-02 20:17
Kommentar
Fra : holler123

Dato : 01-09-02 20:41

jeg har en siemens m50 og jeg skal bruge den der update for at kunne bruge siemens datalink med den telefon... har datakabel...

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 02-09-02 00:51

Hej Holler,

eh... umiddelbar har de den på denne side... -->
http://siemensrus.narod.ru/sdl3.html
men jeg ved ikke lige om det er "soft data link v.3.0" du leder efter...

hvis du er i tvivl om hva' der står på den russiske side, ka' du ved at gå herhen få den oversat til engelsk... -->
http://world.altavista.com/
du ska' bare under "Translate a Web page" putte dette link ind og så vælge "russian to english"...

der er også nogle programmer her... -->
http://www.gsmtek.com/downloads/siemens.html

men da jeg ikke lige kender navnet på det, er det lidt svært... men jeg håber da for dig at det har været på en af overstående links...

ellers ka' du ikke skrive hva' det præsist hedder, det du søger og har brug for?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : holler123

Dato : 02-09-02 10:02

jeg søger siemens datalink 5.0 med update så den kan tage siemens m50...

Kommentar
Fra : holler123

Dato : 02-09-02 10:03

jeg søger siemens datalink 5.0 med update så den kan tage siemens m50...

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 02-09-02 10:33

Hej Holler,

inde på denne side har de en vserion 5... -->
http://www.gsmtek.com/downloads/siemens.html
har de ved Soft Data Link Pro en version 5...
http://www.chavalgsm.com/Software/Siemens/sdl50.rar

jeg ved dog ikke om den har den update funktion som du søger...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 02-09-02 10:52

Hej Holler,

hvis du downloader den og ska' ha' pakket den ud... er der et password på den... kodeordet til den er "www.chavalgsm.com"... selve rar filen fylder omkring 11Mb... og nogenlunde det samme udpakket... ca. 12 Mb...

selve programmet giver mulighed for en engelsk installation...

men da jeg ikke selv har en Siemes telefon, ved jeg ikke om den har det du har brug for... men der er vel ikke andet for end at downloade, udpakke, installere og så afprøve den...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : holler123

Dato : 02-09-02 13:48

der er ikke update med!!! er der andre der har et forslag til hvad jeg kan gøre???