/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kuk kuk hvor er du henne??
Fra : michaelmoeslund
Vist : 376 gange
100 point
Dato : 18-02-05 16:46

Jeg har winxp,officepakke 2000,og har arbejdet i word før...

jeg ville så gerne ind og skrive noget her forleden,og hvor var Word??? pist væk borte dorte

Det mest irreterende er da, at når jeg vil skrive en mail,så åbner word som en mis....øvøv

Har prøvet at geninstallerer fra cd'en men da skriver min ærværdige pc, at windows install programmet måske ikke er installeret rigtigt...

Har prøvet at finde word under programmer....

Har prøvet ikke at springe en sikring,eller få tics i det ene øje....

er der nogen der har et bud om hvor der er et "gyldent" flueben der skal de eller aktiveres???

Kommentar
Fra : xou

Dato : 18-02-05 16:54

hej !
klik på søg
vælg alle filer og mapper
du skal skrive i søgefeltet
*.doc
når den har fundet en doc fil klik på den blandt søgresultaterne,og så åbner den word
eller osse kan du
gå ind i kontrol panel og find
mappeindstlliger - klik på den -
find fanen filtyper og på listen over filtyper skal du så i alfibetisk rækkefølge dinde doc - microsoft dukument klikker du en gang på den,find derpå knappen >>avenceret<< og i den nye box på >>rediger<<
herinde finder du det program der udføre den valgte handling og HVOR DET ER.....
GO FORNØJELSE

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 18-02-05 17:12

>xou kontrolpanel/mappindstillinger/filtyper/avanceret/... så langt kan jeg godt følge med,men når jeg så følger stien til placeringen,hva så? jeg vil gerne ha en genvej,eller et ikon,så jeg kan gå ind i programmet....igen....

Accepteret svar
Fra : aaron

Modtaget 110 point
Dato : 18-02-05 17:17

Søg efter winword.exe og opret en genvej til den.

//aaron

Godkendelse af svar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 18-02-05 17:26

Ahhhhhh.....

Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : aaron

Dato : 18-02-05 17:31

OK, velbekomme. Takker for pointene.

//aaron