/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
TV-reklame ??
Fra : falconi1
Vist : 560 gange
200 point
Dato : 18-02-05 10:44

Er der nogen, som kan huske, hvad denne reklame var for???

En mand sidder ved morgenbordet og læser avis og drikker kaffe.
"Fruen" kommer ud i køkkenet i stribede underbukser og morgenhår, åbner køleskabet og drikker mælk af mælkekartonen, klør sig bagi og snupper lidt Nutella med fingrene direkte fra glasset - og kan ikke forstå, at han ser undrende ud.

Jeg har fortalt min fætter i USA om denne reklame og vil prøve at skaffe den til ham, men kan ikke huske, hvad reklamen var for. Hvis jeg kan få lidt hjælp, kan jeg måske få fat i den fra firmaet, eller få at vide, om den bliver sendt på et senere tidspunkt.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 18-02-05 11:19

jeg mener det var politikken

mvh Granslam

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-05 12:35

lyder umiddelbart som noget carlsberg kunne finde på -

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-02-05 12:54

Arla???

Kan godt huske den. Kunne også godt læne mig lidt op af den med Politiken, men kan ikke huske det.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-05 14:59

ha - gevalia !

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-02-05 22:43

Det er Politikken... Har lige tjekkket deres HP. De har desværre ikke deres reklamer der. Men det er dem.

Kommentar
Fra : jeko80

Dato : 19-02-05 13:53

jeg tror den var for teleselskabet orange

Kommentar
Fra : jakobbschmidt

Dato : 19-02-05 19:16

Jeg mener også det var politikken....

Kommentar
Fra : falconi1

Dato : 22-02-05 14:21

Politiken's markedsafdeling benægter, at det er en af deres reklamer.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 22-02-05 14:46

Benægter ligefrem... Uha.... Så er det nok en anden...

Accepteret svar
Fra : jeko80

Modtaget 200 point
Dato : 22-02-05 16:38

jeg tror stadig at det var orange...
Den kørte dengang teledanmarks monopol blev brudt, og temaet i den og et par andre reklamer i en serie var noget med de valg man træffer i livet, bl.a. valg af kæreste (og teleselskab).... tror jeg... muligvis... måske.... eller også tager jeg fejl...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-02-05 16:43

haha - vi kan alle huske reklamen men ikke hvad den handlede om - så er det jo ikke ligefrem en god reklame

Kommentar
Fra : falconi1

Dato : 24-02-05 15:23

Så er mysteriet løst, for jeg fik en bekræftelse fra Orange, at det var deres reklame, som desværre ikke vil blive kørt mere.
Tak for alle de gode forslag, og jeko80 får points for det rigtige forslag og fordi han fastholdt det på trods af andre forslag.

Godkendelse af svar
Fra : falconi1

Dato : 24-02-05 15:24

Tak for svaret jeko80. Jeg fik en bekræftelse fra Orange, at det var deres reklame, som desværre ikke bliver genudsendt. Måske bliver den sendt i Rablende Reklamer på et tidspunkt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-02-05 19:04

haha - hvis nogen vidste hvor mange jeg har spurgt - og ingen kunne huske det - så den skal lige skrives bag øret