/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Fede billeder
Fra : chahin
Vist : 352 gange
100 point
Dato : 17-02-05 22:49

HeY..

jeg har 2 billeder af min lillebror.

Jeg vil spørge om hvis jeg nu viser de 2 billeder til jer, vil i ikke så lave baggrundene på billederne fede..

det må være ligemeget bare de bliver fede :D

håber i forstår mig..

mvh ChaHin

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 17-02-05 22:57

Hvis vi nu laver ham dobbelt,bliver han så fed nok??

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 17-02-05 23:00

hehe.. nej

det er kun baggrunden du/i skal ændre... kan du finde ud af det?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-02-05 00:23

Du kan jo prøve at fortælle hvor billederne kan ses og så kan det jo være, at der sker noget.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-05 09:18

chahin -> Du finder da bare selv de fede baggrunde i form af billeder. Du 'skærer' nu din bror ud og klistre ham oven på disse billeder. Til dette skal du bruge et billedbehandlingsprogram som f.eks. PhotoShop.

Du kan finde flere billedbehandlingsprogrammer GRATIS her : http://download.dk/index.asp?Kat=multimedie&SubKat=billedbehandling

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-05 09:21

Ps. Du finder let billeder ved at vælge menuen 'Billeder' på Google og skrive et eller flere søgeord på søgelinjen, men husk at mange billeder kan være copyrighted. Hvis du har tænkt dig at distribuere materialet, så tjek lige før du 'snupper' noget.

</MOLOKYLE>