/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
computeren logger af
Fra : batman1
Vist : 305 gange
200 point
Dato : 17-02-05 21:39

jeg har givet knægten en brugt computer, som har kørt ok i ca. 14 dage,,
men nu er der gået helt ged i den, når den skriver velkommen og man indtaster sin kode , skriver den at den indlæser mine personlige indstillinger, og derefter ser man skrivebordet i et brøkdel af et sekund, hvorefter at den skriver velkommen og at jeg logger af.
dvs. at jeg ikke kan åbne computeren, hvad gør jeg ( der følger ikke setup skiver med til den) ????

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 210 point
Dato : 17-02-05 21:48

Prøv at gå ind i fejlsikker tilstand (tryk F8 ved opstart) og se om du kan komme ind der!

Godkendelse af svar
Fra : batman1

Dato : 17-02-05 22:02

Tak for svaret tedd. men det hjalp ikke

Kommentar
Fra : batman1

Dato : 17-02-05 22:04

er der andre bud................please.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-02-05 22:04

Lyder som en hardware fejl! Måske et blæserproblem med støv! Har du haft lukket kabinettet op og set om alle blæsere kører som de er og ikke er støvet?

Kommentar
Fra : imbrdk

Dato : 18-02-05 09:18

Prøv, at gøre som tedd skriver, tryk F8 under opstart men i stedet for fejlsikker tilstand kan du vælge, at der skal startes op med den sidst godkendte konfiguration. Det burde være den konfiguration, der var inden, der gik ged i den.